AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #1 Skrevet 19. juli 2015 Jeg har nå hatt profil noen måneder på Tinder, uten så stor suksess. Riktignok er det ikke så mange jeg selv sveiper til høyre, men noen av dem har jeg hatt match med. Verre er det å skulle holde i gang en samtale. I flere tilfeller har mannen på et tidspunkt bare latt være å svare, samtalen dør da ut, og jeg sletter dem. Synes jo det er kjedelig at de ikke er noe engasjerte, men jeg tenker at da klaffet det uansett ikke med dem, så ikke noe egentlig tap. Nå er det slik at jeg ikke synes det er noe spesielt galt med profilen min. Jeg ser søt/pen og feminin ut på bildene, på en naturlig måte. Det vil si at jeg ikke er tilgjort med trutmunn, overdreven sminke, utringing eller kroppspositurer. Har også bilde av kjæledyr og natur. Jeg synes profilen representerer meg på riktig måte, og tenker at om jeg var mann hadde jeg sikkert likt den profilen. Men matchene mine er altså ikke begeistret. Kanskje har de sveipet bare på bakgrunn av det første ansiktsbildet, ikke vet jeg. Men jeg kjenner at selv om jeg ikke er så populær der inne, så liker jeg selv profilen min. Og da bør jeg vel ikke gjøre noe særlig endringer. Kanskje jeg bare ikke har støtt på den rette der? For "den rette" må jo klare å se noe ved profilen min som tiltaler han, og klare å holde på den interessen ved samtale? Selv på Tinder. Eller kanskje Tinder ikke er den rette typen sted for meg. Kanskje det tiltrekker seg flest mennesker som jeg ikke har så mye til felles med. Er det noen som kjenner seg igjen i erfaringer på Tinder? Anonymous poster hash: c4f6c...bea
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #2 Skrevet 19. juli 2015 Det kan hende du er gørrkjedelig å konversere med. Har du tenkt på dette? Dette er den fremste grunnen til at jeg lar være å svare på meldinger menn sender til meg på tinder. Andre grunner er harry eller seksualiserte meldinger. De liker åpenbart profilen din ettersom de har likt deg, og i tillegg snakket med deg, men selve samtalen er j av stor betydning, særlig om disse mennene har mye pågang fra før. Anonymous poster hash: 72d34...3b8
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #3 Skrevet 19. juli 2015 Det kan være at menn på Tinder liker utseendet ditt men ikke resten. Bilder av natur og kjæledyr er trivelig for menn som er ute etter kjærste, men er menn på TInder det? Er de ikke mer ute etter uforpliktende? Da jeg prøvde Tinder fikk jeg matcher på 99% av menn jeg likte, og nesten ingen av de tok kontakt etter forbindelsen ble lagt. Tipper de så en pen jente som etter nærmere ettersyn var for seriøs, smart og ikke ute etter ligg..Menn i et nøtteskall det der Anonymous poster hash: 50772...aa1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #4 Skrevet 19. juli 2015 Da jeg prøvde Tinder fikk jeg matcher på 99% av menn jeg likte, og nesten ingen av de tok kontakt etter forbindelsen ble lagt. Tipper de så en pen jente som etter nærmere ettersyn var for seriøs, smart og ikke ute etter ligg..Menn i et nøtteskall det der Anonymous poster hash: 50772...aa1 He he, nemlig. Et par av de jeg prøvde å skrive med var ute etter noe seriøst, stod det på profilen. Men de skrev kanskje med noen andre de syntes var mer interessante. Kanskje det tross alt er lettere å komme i kontakt med noen ute i den virkelige verdenen, selv om det er vanskelig nok. Anonymous poster hash: c4f6c...bea
Christiania_Oslo Skrevet 19. juli 2015 #5 Skrevet 19. juli 2015 Tinder er jo bare for sex så da velger de jo såklart bimboer med silikon og trutemunn.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #6 Skrevet 19. juli 2015 Det kan hende du er gørrkjedelig å konversere med. Har du tenkt på dette? Dette er den fremste grunnen til at jeg lar være å svare på meldinger menn sender til meg på tinder. Andre grunner er harry eller seksualiserte meldinger. De liker åpenbart profilen din ettersom de har likt deg, og i tillegg snakket med deg, men selve samtalen er j av stor betydning, særlig om disse mennene har mye pågang fra før. Anonymous poster hash: 72d34...3b8 Jeg har nesten ikke skrevet mer enn to setninger før jeg ikke hører mer. Og de selv har i hvert fall ikke skrevet noe mer interessant enn meg i innledningsfrasene. Jeg synes ikke man skal gå opp til eksamen for å prate med en fyr. Han burde vel være glad han blir snakket til av matchen sin. Anonymous poster hash: c4f6c...bea
Jessheim01 Skrevet 19. juli 2015 #7 Skrevet 19. juli 2015 Du må sveipe flere til høyre, prøve å ikke være for kravstor. 3
Gjest Cartman Skrevet 19. juli 2015 #8 Skrevet 19. juli 2015 (endret) Matchene dine har sikkert mange kvinner etter seg. Har en kompis som har en hel bataljon på tinder. Han skriver ikke til alle og en del samtaler er ganske korte. Endret 19. juli 2015 av Cartman
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #9 Skrevet 19. juli 2015 Jeg har nå hatt profil noen måneder på Tinder, uten så stor suksess. Riktignok er det ikke så mange jeg selv sveiper til høyre, men noen av dem har jeg hatt match med. Anonymous poster hash: c4f6c...bea Fordi de mennene du sveiper til høyre er de 20% mest ettertraktede mennene som 80% av kvinnene vil ha. Hvorfor i all verden skulle en mann gidde å snakke med deg når han har 10 andre penere damer som er klar for sex akkurat den kvelden? (Evt 10 andre gifteklare damer) Det har ikke noe å gjøre med at de ikke liker resten av profilen din. Hva du har av kjæledyr og naturbilder driter vi i. Jeg er sikker på at de uten naturbilder har vært i naturen før og. Sorry, men du er reserve for en stille kveld der de andre damene er opptatt. Anonymous poster hash: 48124...c68 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #10 Skrevet 19. juli 2015 Tinder er jo bare for sex så da velger de jo såklart bimboer med silikon og trutemunn. Nei. Vanlig feiloppfatning. Anonymous poster hash: 72d34...3b8 2
pressplay Skrevet 19. juli 2015 #11 Skrevet 19. juli 2015 Det kan være at menn på Tinder liker utseendet ditt men ikke resten. Bilder av natur og kjæledyr er trivelig for menn som er ute etter kjærste, men er menn på TInder det? Er de ikke mer ute etter uforpliktende? Da jeg prøvde Tinder fikk jeg matcher på 99% av menn jeg likte, og nesten ingen av de tok kontakt etter forbindelsen ble lagt. Tipper de så en pen jente som etter nærmere ettersyn var for seriøs, smart og ikke ute etter ligg..Menn i et nøtteskall det der Anonymous poster hash: 50772...aa1 Hvordan skulle de kunne vite det? De snakket jo ikke med deg? #selvbedrag 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #12 Skrevet 19. juli 2015 Jeg har nesten ikke skrevet mer enn to setninger før jeg ikke hører mer. Og de selv har i hvert fall ikke skrevet noe mer interessant enn meg i innledningsfrasene. Jeg synes ikke man skal gå opp til eksamen for å prate med en fyr. Han burde vel være glad han blir snakket til av matchen sin. Anonymous poster hash: c4f6c...bea Ikke når du er en av hundre. Dersom du ønsker svar må du være litt spennende. Vær morsom og by litt på deg selv. Jeg svarer aldri på kjedelige standardspørsmål. La oss si at de du swiper til høyre og matcher med er attraktive menn som får flust av matcher. Tenk deg alle de standardspørsmålene de får. Jeg kan love deg at man ikke blir spesielt glad av å se enda noen flere kjedelige spørsmål. Da svarer man heller på de som har lagt litt energi i meldingene, og velger noe annet enn kjedelige standardspørsmål. Anonymous poster hash: 72d34...3b8 2
pressplay Skrevet 19. juli 2015 #13 Skrevet 19. juli 2015 (endret) Som en mann på tinder har jeg innsett at det er jeg som må ta først kontakt skal det bli noe samtale. Det er kanskje bare 1 av 10 som tar kontakt først. Dessverre er mange kvinner kjedelige å snakke med (på tinder). Mange stiller ikke oppfølgingsspørsmål, evt. "Du da?" tilbake eller gjør noe for å bidra til samtalen skal gå videre. Mange bare svarer på spørsmål og åpner ikke for dialog. Dette gjør at samtalene fort blir kjedelige og jeg mister interessen. Jeg må jo anta at når de både har likt profilen og svarer på meldinger at de er noe lunde interessert men ofte gjør de ikke noe for å holde samtalen gående. Endret 19. juli 2015 av pressplay
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #14 Skrevet 19. juli 2015 (...) Da jeg prøvde Tinder fikk jeg matcher på 99% av menn jeg likte, og nesten ingen av de tok kontakt etter forbindelsen ble lagt. Tipper de så en pen jente som etter nærmere ettersyn var for seriøs, smart og ikke ute etter ligg..Menn i et nøtteskall det der Anonymous poster hash: 50772...aa1 Uenig. Hvordan skal de se at du "var for seriøs, smart og ikke ute etter et ligg" kun ut ifra profilen din og dere ikke har utvekslet noen ord? Realiteten er at det er flere utvelgelser. Det er 1. utvelgelse som er selve swipingen. Så er det 2. utvelgelse som dreier seg om hvem man skal ta kontakt med blant alle matchene. Her velger man gjerne de mest attraktive, de som har en morsom profil etc. Så er det 3. utvelgelse som dreier seg om selve samtalen. Om samtalen er kjedelig og uinteressant, faller du bort. Det er faktisk ikke vanskeligere enn dette. Det er ikke slik at menn ikke tar kontakt med matchene sine fordi "ved nærmere innsyn (på bildene) er hun for seriøs, smart og ikke ute etter et ligg". Nå er det også slik at de fleste liker smarte kvinner som har noe mellom ørene (som mange så pent formulerer det). Så er det jo mange som faktisk liker flust av kvinner som uansett ikke har tenkt til å ta kontakt. Tinder blir oppfattet som useriøst for mange og mange bruker det som tidsfordriv og/eller som en selvtillitsboost. Det er mange som ikke er ute etter noe som helst som er på tinder. Anonymous poster hash: 72d34...3b8 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #15 Skrevet 19. juli 2015 Uenig. Hvordan skal de se at du "var for seriøs, smart og ikke ute etter et ligg" kun ut ifra profilen din og dere ikke har utvekslet noen ord? Realiteten er at det er flere utvelgelser. Det er 1. utvelgelse som er selve swipingen. Så er det 2. utvelgelse som dreier seg om hvem man skal ta kontakt med blant alle matchene. Her velger man gjerne de mest attraktive, de som har en morsom profil etc. Så er det 3. utvelgelse som dreier seg om selve samtalen. Om samtalen er kjedelig og uinteressant, faller du bort. Det er faktisk ikke vanskeligere enn dette. Det er ikke slik at menn ikke tar kontakt med matchene sine fordi "ved nærmere innsyn (på bildene) er hun for seriøs, smart og ikke ute etter et ligg". Nå er det også slik at de fleste liker smarte kvinner som har noe mellom ørene (som mange så pent formulerer det). Så er det jo mange som faktisk liker flust av kvinner som uansett ikke har tenkt til å ta kontakt. Tinder blir oppfattet som useriøst for mange og mange bruker det som tidsfordriv og/eller som en selvtillitsboost. Det er mange som ikke er ute etter noe som helst som er på tinder. Anonymous poster hash: 72d34...3b8 Som de uansett ikke har tenkt til å ta kontakt med* Anonymous poster hash: 72d34...3b8
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #16 Skrevet 19. juli 2015 Nå vet jeg ikke hvor mange bilder du har, men jeg gidder sjeldent å snakke med gutter som bare har ett ansiktsbilde og resten andre ting. Jeg vil se personen fra ulike vinkler og situasjoner! Ikke diverse motorsykler, fjelltopper og dyr/unger. Hvis fyren bare har ett eller to bilder av seg selv, antar jeg at dette er ekstremt heldige bilder og at han egentlig ikke er så attraktiv, siden han ikke har flere gode bilder av seg selv. Samme med de som bare har bilder langt ifra. Det hender jeg sveiper høyre fordi førstebildet er fint, men så ser jeg at alle de andre er intetsigende og da gidder jeg ikke innlede/svare på samtale. Anonymous poster hash: acaf3...209 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #17 Skrevet 19. juli 2015 Takk for svar. Jeg tror ikke skal legge noe særlig mer energi i Tinder. Heller satse på å være mer sosial og møte noen naturlig, blant venner, på fester/ute. Tror jeg har større sjanse der. TS Anonymous poster hash: c4f6c...bea
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #18 Skrevet 21. juli 2015 Takk for svar. Jeg tror ikke skal legge noe særlig mer energi i Tinder. Heller satse på å være mer sosial og møte noen naturlig, blant venner, på fester/ute. Tror jeg har større sjanse der. TSAnonymous poster hash: c4f6c...bea Anbefaler festivaler med camp. Gode muligheter både for sex og koselige pratenasch. Anonymous poster hash: 8f9cd...776
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå