AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #1 Skrevet 19. juli 2015 Var innom nettsiden til sportmann.no å så på adidasklær til barn. Syns klærene er veldig like kopiene som man får kjøpt i tyrkia. De ser ikke ut som det er adidas som har produsert. Eksempel adidasgenser med minnie mus på. Noen som vet/reagerer på det samme? Leste også at de hadde solgt jakker med ekte pels, og reklamert for at det var fuskepels. Dette er jo noe man gjerne kan oppleve om man bestiller fra ebay osv, (kina osv). Ble veldig skeptisk til å handle der...... Anonymous poster hash: 828a9...9bb
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #2 Skrevet 19. juli 2015 Ts her igjen. Legger ved bilder av klærene. Ser ikke ut som ekte vare.. Anonymous poster hash: 828a9...9bb Anonymous poster hash: 828a9...9bb
Anglofil Skrevet 19. juli 2015 #3 Skrevet 19. juli 2015 (endret) Ja, klærne skal være ekte, dette er jo egentlig et ganske gammel postordefirma a la Ellos. Har handlet litt derfra tidligere. Edit: Søk opp Sportmann på f.eks wikipedia så ser du at det er Norges eldste postordrefirma. De har også en facebookside med nesten 50000 likes hvor anmeldelsene i grunn sier det samme som mine egne erfaringer. Opplever tøyet som bra kvalitet og de har mye til en billig penge. Mvh Yvonne Endret 19. juli 2015 av Yvonne
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #4 Skrevet 19. juli 2015 Ja, de er ekte og hvis du bor i nærheten av Fredrikstad så kan du stikke innom butikken deres og se også. De har egen fysisk butikk der. Anonymous poster hash: 646bc...7ca
Sandie Skrevet 19. juli 2015 #5 Skrevet 19. juli 2015 Sportmann er en seriøs nettbutikk som har eksistert i mange år.Handlet mye derifra før,og har aldri fått uekte varer.De har alltid hatt god kundeservice også.
Million Skrevet 19. juli 2015 #6 Skrevet 19. juli 2015 (endret) Det er ikke rart tøyet ligner på det uekte, da.... de uekte er jo nettopp det de tyrkiske plaggene er: identiske KOPIER. Så selvsagt vil originalen ligne på det som er laget av kopier! Sportmann har jeg handlet på mange ganger, og har aldri kommet på tanken at tøyet jeg har kjøpt derfra er uekte. Kvaliteten har vært som forventet på Adidas-plagg osv. Det er mange år siden første gang jeg handlet der, så de har eksistert i mange år nå. Tror jeg handlet derfra første gangen da man bare hadde katalogen og postordre å forholde seg til, altså før de fikk nettbutikk . Husker jeg måtte drive og sende inn bestillingsskjemaet pr post (snailmail). Så det begynner å bli en stund siden,hehe! Endret 19. juli 2015 av Million
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #7 Skrevet 19. juli 2015 Ok, tusen takk for svar dere :-) Da kan jeg altså handle trygt derfra :-) TS Anonymous poster hash: 828a9...9bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå