Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå lever jeg ikke mer, jeg bare eksisterer. Jeg føler meg så tom, alle tankene er svarte og jeg har ingen glede i livet mitt lenger. Jeg strekker ikke til mere, ingen har nytte av meg lenger.Jeg har jo ingenting å tilby.. Også jeg da, som alltid var i godt humør, alltid stilte opp, den som aldri skuffet noen, optimisten selv....hvor ble jeg av?? Og hvor ble dere av, da jeg sakte kravlet inn i mitt tomme skall??

Dere som skulle hjelpe og oppmuntre, og si : det går nåk bra, vi skal hjelpe deg vi! Jeg er sliten nå, orker ikke kjempe for vennskap som ikke lenger er. Jeg skal nåk klare meg, det skal nåk gå bra. Men spør meg ikke om en skulder å gråte på, når alt dere selv kan tilby er en kald skulder....

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Man skal aldri gi mer, enn man orker å bære på sine skuldre.

Du har nok gitt for mye, og sluttet å tenke på deg selv over en lang stund. På tide å tenke mer på deg selv, og finne tilbake til den personen du en gang var.

:klem:

Skrevet
:klem: prøv å tenk litt mer på deg selv og finn igjen den du en gang var.Ønsker deg lykke til :wink:
Gjest Anonymous
Skrevet

Been there done that!

Disse såkalte vennene klarer du deg fint uten. Enkelte mennesker er slik at de bare tar i mot og tar i mot uten å gi noe tilbake. De suger deg tom for energi før de fyker av gårde. Når du da er nede og trenger støtte, har de ikke tid. Eller de gidder ikke.

Det er når man virkelig trenger dem at man ser hvem som er ens venner. Av og til dukker det også opp noen og viser seg som en venn som du kanskje aldri hadde trodd. En gang jeg var så sliten at jeg ikke så skogen for bare trær, ringte det plutselig på døren. Utenfor stod en nabo som jeg alltid bare har vært på hils med. Hun spurte om jeg trengte hjelp! Om hun kunne ta barna mine med på tur eller noe slik at jeg kunne få litt tid for meg selv. Jeg ble helt :o Hun sa at hun hadde sett at jeg virket så sliten i det siste.

Etter dette har vi stilt opp for hverandre og hjelpt til med barna, henting på trening osv.

Det finnes nye venner overalt. Bare åpn opp for dem! :)

Skrevet

Kjenner også følelsen. Det går over dette her,altså.

Få et annet fokus i hverdaneg-gjør ting du vil,og lær deg for guds skyld å si NEI.

Man trenger ikke stå på pinne for å beholde vennene sine. Ikke meningen at man skal slite seg helt ut.

Ta vare på deg selv.

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk, føler meg litt lettere til sinns nå. Godt å få luftet mine tanker med dere. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...