Gå til innhold

Invitert med å masse dates samtidig - vet ikke om jeg tør!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En venninne av meg inviterte meg med på en sånn datinggreie, der du dater mange på en gang. Tror man prater med hver person en viss tid, også bytter man bort etter så og så lang tid.

Jeg vet ikke om jeg tør. Jeg er 34 og har ikke datet siden jeg var 20...

Føler man må være så perfekt og vakker og interessant, og har DEN utdannelsen for å være god nok.

Jeg har ingen utdannelse, og har jobbet som pleieassisten på sykehjem i mange år nå. Mange på jobben som maser om at jeg må utdanne meg som hjelpepleier eller sykepleier, men jeg føler ikke for det.

Venninne min er utdannet lege, og er i tillegg spesialist, og er også attraktiv.

Jeg har null selvtillit i forhold til menn ... Venninnen min har datet litt, men er nokså kresen. Tror hun har senket de altfor høye kravene sine litt, og forstår at hun må se etter andre ting enn kun utseende.

Æsj, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre ... tørre å bli med eller la være?

Anonymous poster hash: 726d5...c23

Anonymous poster hash: 5af57...479
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kalles speedating :)

Utrolig kult

Anonymous poster hash: 190e9...0c0
AnonymBruker
Skrevet

Det kalles speedating :)

Utrolig kult

Anonymous poster hash: 190e9...0c0

Det var det, ja ... nei, jeg vet ikke. Er vel ikke helt meg. Ikke at jeg er treig, men jeg liker ikke det å date en jeg ikke har møtt før eller vet noe om.

Sliter, som sagt, med dårlig selvtillit, og føler jeg ikke ser bra nok ut, eller er bra nok for en mann.

Anonymous poster hash: 5af57...479

Skrevet

Hadde ikke vært særlig noe for meg. Angående jobben din vil jeg ikke tenke alt for mye på det. Trives du i den jobben du har, hvorfor skal du da utdanne deg videre hvis du ikke har lyst på det. For meg vil det ikke spille noe rolle hva ei dama jeg liker jobber med, eller hvor mye/liten ho tjener. Så lenge man kan snakke sammen om alt mulig uten at en kan føler seg dum pga at man ikke forstår hva partner snakker om.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor arrangeres speed dating i Norge? Høres spennende ut, bare bli med TS, også kommer du tilbake og forteller oss hvordan det gikk :)

Anonymous poster hash: a15dd...771
Skrevet (endret)

TS Har ekstremt dårlig selvtillit, det er egentlig bare leit å se.

TS: Du skal drite i hva folk synes om jobben din, trives du i den så er det mer enn nok. Det er du som skal utføre den. 

Endret av Charmander
AnonymBruker
Skrevet

Dette hadde ikke vært noe for meg. For at speeddating skal fungere må du være ganske utadvendt (noe jeg ikke er) og være ganske sikker på deg selv på dette området. Jeg tviler på at dette er det beste for deg. Det kan være en morsom erfaring, men i verste fall kan det få deg enda lenger vekk fra dating. Hva med vanlig nettdating?

Anonymous poster hash: 7f9ce...635

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...