Gå til innhold

Celebrity look alike? Hvem likner jeg på?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter et svangerskap og amming har kroppen min forandret seg mye, jeg pleide å likne på Kelly Brook, Kim Kardashian eller Amber Rose. Men nå er jeg blitt en del tynnere, særlig puppene er vekk (fra 65GG til 60F), og lår og rumpe er mye mindre.

Jeg synes det er gøy å se på kjendiser for inspirasjon, men alle klærne jeg pleide å bruke har fokus på midje og pupper (som pleide å være mine beste trekk), og jeg sliter med å finne en "ny look".. :/

Jeg tror beina mine er mine nye fortrinn (ikke så tydelig på bildet), for selv om magen er paddeflat på morgenen, er musklene slappe, så den blir ikke så fin utover dagen. Kløft kan jeg bare glemme. ;)

Så jeg trenger litt inspirasjon, og gjerne noen nye kjendiser å se til, kan dere hjelpe meg? Vet at bildet er litt avkledd, men det viser figuren best. :)

Anonymous poster hash: b17da...c8d

post-37809-0-60682400-1437255214_thumb.j

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke nok om kjendiser til å komme med noen forslag men; Fy fader jeg hadde drept for den figuren og jeg har ikke barn en gang :fnise:

Anonymous poster hash: 12136...0ac
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke

Anonymous poster hash: 7c5a2...d89
Gjest Mythic
Skrevet

Med den figuren kan du tre på deg en søppelsekk og likevel se smashing ut!

AnonymBruker
Skrevet

Ute etter komplimenter? ;p Vel du ser bra ut :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ute etter komplimenter? ;p Vel du ser bra ut :)

Selvfølgelig fisker hun etter komplimenter...

Anonymous poster hash: 3f5e6...bdf

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er usikker på om du er pære eller timeglass, men noe ala det vil jeg si.

Jeg har selv lignende figur som deg, men vi er alle forskjellige, så vanskelig å finne noen som er helt lik, da!

Anonymous poster hash: 2d85a...b73
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig fisker hun etter komplimenter...

Anonymous poster hash: 3f5e6...bdf

Jeg er godt fornøyd med kroppen min, både før og etter, og jeg har faktisk en konkret problemstilling i HI hvis du gidder å lese det.

Jeg ønsker å finne en ny stil, og vil gjerne ha forslag til kjendiser som likner meg for inspo. Konstruktive svar mottas med takk. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er usikker på om du er pære eller timeglass, men noe ala det vil jeg si.

Jeg har selv lignende figur som deg, men vi er alle forskjellige, så vanskelig å finne noen som er helt lik, da!

Anonymous poster hash: 2d85a...b73

Jeg synes også det er vanskelig, før var jeg så veldig tydelig timeglass, hofter og pupper akkurat like store, nå er jeg kanskje mer pære, men samtidig har jeg brede skuldre.

Og jeg er smal, det er også uvant, før måtte jeg bruke belte/trang topo for å ikke se tjukk ut, nå tror jeg at jeg kommer unna med mer baggy topp hvis buksa er skinny.

Har nesten bare topper fra Bravissimo o.l. som er tilpasset store pupper og smal midje, de passer ikke lenger..

Heller mot Beyonce kanskje, bortsett fra ta jeg ikke trenerog ikke har noe særlig rumpe lenger.. ;)

AnonymBruker
Skrevet

TS over btw! :)

AnonymBruker
Skrevet

Ingen? :/

AnonymBruker
Skrevet

Lena Dunham liksom?? Langt i fra, hun har ikke i nærheten av den midjen der.

Du ser ut til å ha en pærefigur, en veldig fin figur!

Fremheve midjen er nok kledelig på deg ja. Syns figuren ligner mye på Beyonce ja. :)

Anonymous poster hash: 1636d...498

• Liker 1
Gjest Sunflower-Delight
Skrevet

Jeg synes også det er vanskelig, før var jeg så veldig tydelig timeglass, hofter og pupper akkurat like store, nå er jeg kanskje mer pære, men samtidig har jeg brede skuldre.

Og jeg er smal, det er også uvant, før måtte jeg bruke belte/trang topo for å ikke se tjukk ut, nå tror jeg at jeg kommer unna med mer baggy topp hvis buksa er skinny.

Har nesten bare topper fra Bravissimo o.l. som er tilpasset store pupper og smal midje, de passer ikke lenger..

Heller mot Beyonce kanskje, bortsett fra ta jeg ikke trenerog ikke har noe særlig rumpe lenger.. ;)

Jeg trodde at timeglass figur hadde mer med at skuldrene og hoftene var like brede, og smal midje? Kjenner til noen som er ment til å ha timeglass figur men som ikke har så store pupper. Eller så kan det være to forskjellige type timeglass figur det er snakk om?

Gjest i am who i am
Skrevet

Nei, nå må du gi deg. Denne kroppen kan ikke sammenlignes med Dunhams.

Vet ikke helt hvilken celebs kropp din ligner på, men du er råflott!  :tommelopp:

Skrevet

Du er brennheit, og har en kropp lik deg selv! Jeg ville gått i trange klær om jeg var deg! Du har en vakker kropp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...