Gå til innhold

Invitasjon til kino, men sa så han bare tulla...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har chatta litt med en på internett, han virka grei og seriøs. Men vi har ikke chatta så mye da. Han spør så om jeg vil være med på kino, riktignok en mest typisk gutte film. Men jeg tenkte ja ja hvorfor ikke. Da jeg svarte at det kan jeg bli med på.

Hvorpå jeg får i svar ; "he he det var tull, da trodde ikke du ville bli med". Litt fram og tilbake snakk, han sier " ja men vi kan godt gå på kino da, hadde sikkert vært koslig". Jeg sa at det fikk jeg se på. Men vet jeg nok ikke har lyst nå. Føler meg litt skuffa, fordi han ser søt ut og virka ok. Men å tulle slik når man skal be folk ut, synes det er dårlig gjort. Herregud gutter altså, har ikke snakka med han etterpå. Hva hadde dere tenkt om en slik gutt???? Blæææ

Anonymous poster hash: e7426...243

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haha herregud, tror jeg hadde himla med øynene og svart "Blir det kino eller ikke?" 

Anonymous poster hash: 216d5...2dd
AnonymBruker
Skrevet

Er dere tolv år gamle?

Anonymous poster hash: 3d7e5...669
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du virker som en type som lett tar ting ille opp, og ikke så lett skjønner en liten spøk? Dette var virkelig ikke noe å bli så fornærmet for, synes jeg.

Anonymous poster hash: b9108...10a
AnonymBruker
Skrevet

Nei vi er ikke tolv, men godt voksne. Skulle så gjerne hatt et godt svar til han akk der, men ble bare paff. Og jwg har ikke lyst til å gå på kino med en som "tulla" bare. Min tid er for dyrebar til det. Ja jeg er barnslig, men så er han også. Duste menn sier jeg bare.....

AnonymBruker
Skrevet

Nei vi er ikke tolv, men godt voksne. Skulle så gjerne hatt et godt svar til han akk der, men ble bare paff. Og jwg har ikke lyst til å gå på kino med en som "tulla" bare. Min tid er for dyrebar til det. Ja jeg er barnslig, men så er han også. Duste menn sier jeg bare.....

Beklager altså, men ut fra oppførslen hans virket det som om han var tolv....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har chatta litt med en på internett, han virka grei og seriøs. Men vi har ikke chatta så mye da. Han spør så om jeg vil være med på kino, riktignok en mest typisk gutte film. Men jeg tenkte ja ja hvorfor ikke. Da jeg svarte at det kan jeg bli med på.

Hvorpå jeg får i svar ; "he he det var tull, da trodde ikke du ville bli med". Litt fram og tilbake snakk, han sier " ja men vi kan godt gå på kino da, hadde sikkert vært koslig". Jeg sa at det fikk jeg se på. Men vet jeg nok ikke har lyst nå. Føler meg litt skuffa, fordi han ser søt ut og virka ok. Men å tulle slik når man skal be folk ut, synes det er dårlig gjort. Herregud gutter altså, har ikke snakka med han etterpå. Hva hadde dere tenkt om en slik gutt???? Blæææ

Han var kanskje redd for å be deg med på kino, og foreslo en skikkelig guttefilm, og han trodde vel aldri at du ville si ja til en skikkelig guttefilm.

Kanskje han testet deg for å se hvor grensene gikk, og kanskje han ville at du skulle si ja til kino, men at du ikke ville gå på de guttefilmen.

Da du godtok det, tenkte han vel at du egentlig ikke ville gå på en guttefilm, så kanskje han heller vil gå på en mer nøytral film som begge kan like?

Hvorfor ville du egentlig gå på en sånn guttefilm? Du må sette krav. Si ja takk til kino, men si at du heller vi gå på en film som begge kan ha interesse av.

Jeg hadde aldri gått på første date på en kino som ikke interesserte meg, iallfall ikke en skikkelig guttefilm!

Anonymous poster hash: ab348...eb9

AnonymBruker
Skrevet

.....

Hvorfor ville du egentlig gå på en sånn guttefilm? Du må sette krav. Si ja takk til kino, men si at du heller vi gå på en film som begge kan ha interesse av.

Jeg hadde aldri gått på første date på en kino som ikke interesserte meg, iallfall ikke en skikkelig guttefilm!

Anonymous poster hash: ab348...eb9

Kanskje hun liker den typen filmer......???

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ts her ja er ikke en bare gutte film jurrasic park og kunne godt sett den, selv om det ikke er den type film jwg vanligvis ser. Ja mulig jwg må bli flinkere til å sette krav, er nok litt uvant på dette date greia....

AnonymBruker
Skrevet

Beklager altså, men ut fra oppførslen hans virket det som om han var tolv....

Synes i grunnen ikke TS er noe bedre, som lager en så stor sak ut av dette.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er dere? 14? 

Nei, jeg synes ikke noe om guttevalper som spør om man vil gå ut, og påfølgende sier at de tullet når de får et ja. Skikkelig umodent og ufint. 

Jeg ville ha avskrevet han umiddelbart nå.

Anonymous poster hash: cd7c7...c87
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du virker som en type som lett tar ting ille opp, og ikke så lett skjønner en liten spøk? Dette var virkelig ikke noe å bli så fornærmet for, synes jeg.

Er du seriøs? Det er ufint å spille på andres følelser ved å be dem med ut, og påfølgende si at man bare tullet. Dette er det typiske barneskolemobbere gjør med upopulære jenter. 

Anonymous poster hash: cd7c7...c87

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror han faktisk liker TS, og faktisk trodde at hun ikke hadde lyst. Dere høres litt barnslige ut begge to, litt søtt i grunn.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...