pew1 Skrevet 18. juli 2015 #1 Skrevet 18. juli 2015 Lurer på om noen kan hjelpe meg litt her, hehe vet ikke hvor jeg skal spørre. Jeg har sett på Levis shorts 501, den lyseblåe, og funderer på å bestille meg en hjem. Problemet er det at jeg vet ikke hvilken størrlse jeg skal bestille, da jeg vet at disse shortsene er litt baggy, og jeg vil ha en tettsittende shorts. Til vanlig bruker jeg XS, 25 i bukser. Men må jeg kanskje gå ned til 23 eller 24 om jeg vil ha shortsen tettsittende? Kan noen hjelpe meg, som kanskje har denne selv??
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #2 Skrevet 19. juli 2015 du må aldri finne på å kjøpe 23 eller 24 i levis om du bruker 25 ellers! størrelsene i levis er veldig rare og små, jeg bruker 26 i bukser og bruker 29 i levis, så gå to størrelser opp hvertfall! denne guiden var veldig nyttig for meg da jeg kjøpte min første : http://mariewolla.no/2012/04/24/en-levis-501-guide/ Anonymous poster hash: a01b7...42e
Minerali Skrevet 19. juli 2015 #3 Skrevet 19. juli 2015 Prøvde denne i går. Syntes den var litt stor i str, ville gått ned til 24. Ser ikke for meg at den blir fin om den er helt tight..
pew1 Skrevet 21. juli 2015 Forfatter #4 Skrevet 21. juli 2015 Prøvde denne i går. Syntes den var litt stor i str, ville gått ned til 24. Ser ikke for meg at den blir fin om den er helt tight.. Bestilte str 23 jeg, da jeg så ei annen jente brukte denne i str XXS, og jeg er veeeldig tynn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå