Gå til innhold

Dere som trener rett før jobb/skole

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som trener rett før jobb/skole (på treningssenter) og dusjer på treningssenteret, før dere drar rett til jobben/skolen… Hvordan fikser dere det med svette klær og vått håndkle i bagen? Man er jo som regel borte i mange timer. Kan slikt ligge i bagen helt til man kommer hjem på ettermiddagen/kvelden? 

Føler liksom ikke for å ta opp svett tøy og håndkle for "lufting" i forelesningen/lesesalen e.l. 

Anonymous poster hash: f90e7...ce3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De gangene jeg gjør det har jeg med plastpose som jeg forsegler, klærne går rett i vaskemaskinen når jeg kommer hjem og posen i søppla.

AnonymBruker
Skrevet

Bare ha med plastpose som du knyter igjen, og så vasker du det når du kommer hjem.

Anonymous poster hash: 41c0b...996

AnonymBruker
Skrevet

De gangene jeg gjør det har jeg med plastpose som jeg forsegler, klærne går rett i vaskemaskinen når jeg kommer hjem og posen i søppla.

Bare ha med plastpose som du knyter igjen, og så vasker du det når du kommer hjem.

Anonymous poster hash: 41c0b...996

Så man MÅ vaske klærne med en gang man kommer hjem? Eller kan man bare henge de opp, og så vaske de senere når man uansett skal sette på en vaskemaskin? 

Er student, fellesvaskeri, så vasker liksom ikke klær hver dag… Samler opp slik at jeg får med mest mulig i én vask. 

• Liker 1
Skrevet

De kan jo "gjære" litt hvis det er varmt, så det kan nok lukte. Du kan jo evt skylle dem litt før du henger dem opp.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så man MÅ vaske klærne med en gang man kommer hjem? Eller kan man bare henge de opp, og så vaske de senere når man uansett skal sette på en vaskemaskin? 

Er student, fellesvaskeri, så vasker liksom ikke klær hver dag… Samler opp slik at jeg får med mest mulig i én vask. 

Du må ikke vaske det med en gang. Jeg vasker heller ikke klær hver dag, så jeg henger opp treningstøyet en dag eller to så det får tørket skikkelig før det går i skittentøyskurven.

Anonymous poster hash: c8f85...d60

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du må ikke vaske det med en gang. Jeg vasker heller ikke klær hver dag, så jeg henger opp treningstøyet en dag eller to så det får tørket skikkelig før det går i skittentøyskurven.

Anonymous poster hash: c8f85...d60

Ja, jeg også gjør det til vanlig, men som regel drar jeg rett fra trening og hjem og dusjer. Lurer bare på om det er annerledes når klærne har ligget i timesvis i en plastpose i bagen :) 

Skrevet

Er heldig og bor 20minutters sykkeltur fra treningen.

Spinning fra 7 til rundt 7.45, hjem og dusjer, skole kl 8.45 :)

De gjennomsvette klærne etter spinning henger jeg opp på badet til jeg kommer hjem fra skolen og kaster de i maskinen da..

AnonymBruker
Skrevet

Er heldig og bor 20minutters sykkeltur fra treningen.

Spinning fra 7 til rundt 7.45, hjem og dusjer, skole kl 8.45 :)

De gjennomsvette klærne etter spinning henger jeg opp på badet til jeg kommer hjem fra skolen og kaster de i maskinen da..

Okei, men det er jo ikke svar på det jeg spør etter ;) 

Skrevet

På mitt treningssenter har de skap man kan leie. Før jeg begynte å kjøre så pleide jeg å kaste alt det bløte (treningstøy i en pose, håndkle i en annen) inn i skapet, for så å gå på skolen. Nå kaster jeg det i bilen. tøyet pakker jeg da ikke inn, for det kan ligge utstrakt i bilen. 

• Liker 1
Skrevet

Okei, men det er jo ikke svar på det jeg spør etter ;)  Anonymous poster hash: f90e7...ce3

Det var jo det du spurte om i HI, du såurte om hvordan folk gjør det med treningstøy etter trening og før jobb?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var jo det du spurte om i HI, du såurte om hvordan folk gjør det med treningstøy etter trening og før jobb?

Les hovedinnlegget! Jeg presiserte at det gjaldt de som dusjer på treningssenteret etter treningen, og så drar rett fra treningen til jobb/skole. Altså IKKE drar hjem og dusjer først, slik at man kan legge igjen klærne hjemme. 

• Liker 4
Skrevet

Les hovedinnlegget! Jeg presiserte at det gjaldt de som dusjer på treningssenteret etter treningen, og så drar rett fra treningen til jobb/skole. Altså IKKE drar hjem og dusjer først, slik at man kan legge igjen klærne hjemme.  Anonymous poster hash: f90e7...ce3

Herregud så sint da.

Skrevet

Herregud så sint da.

Et utropstegn, så er man sint... Må være forsiktig med hva man slenger rundt om seg på KG skjønner jeg..  :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud så sint da.

Jeg er ikke sint. Men synes det er rart at man orker å sitte og påstå ting, når det motsatte står svart på hvitt litt lengre oppe :) 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...