Gjest Unknown Skrevet 18. juli 2015 #1 Skrevet 18. juli 2015 Hei! Jeg får ufattelig vondt i magen, og begynner som oftest å spy av godteri. Dette er alt fra smågodt til vanlig sjokolade. Problemet er at jeg ikke klarer å holde meg unna sjokolade, og ender jo alltid opp med dårlig samvittighet + syke magesmerter. Noen råd til hva jeg kan spise istede?
Gjest Miss.Silver Skrevet 18. juli 2015 #2 Skrevet 18. juli 2015 Hei! Jeg får ufattelig vondt i magen, og begynner som oftest å spy av godteri. Dette er alt fra smågodt til vanlig sjokolade. Problemet er at jeg ikke klarer å holde meg unna sjokolade, og ender jo alltid opp med dårlig samvittighet + syke magesmerter. Noen råd til hva jeg kan spise istede? Frukt? Kjeks?
Sillicious Skrevet 19. juli 2015 #3 Skrevet 19. juli 2015 Sånn har jeg det også! Blitt sånn siste halvåret, vet ikke om det har med blodsukkeret eller hva som har endret seg. Men jeg spiser kjeks. Blitt veldig glad i ritz Må venne seg på det da.. vanskelig å venne seg av søtsug, men det funker. Frukt er også bra! Hvis søtsug er et stort problem for deg kan du prøve Krom kosttilskudd. Det hjalp meg godt på veien
Chizue Skrevet 19. juli 2015 #4 Skrevet 19. juli 2015 ^som over.. Men om det er slikt at du reagerer på det meste med sukker i, så ville jeg vurdert å dra meg en tur til legen. bl.a for å sjekke blodsukkeret, men det kan jo være andre ting også, mye godteri er jo proppfull av diverse ting som er mer usunt enn selve sukkeret... Det er mulig å få kjøpt sukkerfri sjokolade, også laktosefri/melkefri sjokolade.. Du finner godterier, dog, litt dyrt i lengden, altså sukkerfritt "godteri"-Finnes på apotek og helsekost og man kan jo selvfølgelig lage selv også (Noe som nesten er mer farlig, fordi det smaker altfor godt!)
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #5 Skrevet 19. juli 2015 Kommer an på hva du reagerer på. Jeg sliter mye med dårlig mage, dette er det jeg kan spise uten problemer: Potetgull En liten skje honning (metter søtsuget hos meg ganske bra) 1/3 glass juice. Druejuice funker ganske bra Vanlig cola (blir dårlig av den grønne og diet) Kiwi, banan, melon Hmm, det var alt jeg kommer på. Ellers spiser jeg normal mat. Drikker mye kaffi og te. Anonymous poster hash: 165af...e91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå