AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #1 Skrevet 18. juli 2015 Uansett hvor jeg prøver eller hvilken pc jeg prøver får jeg bare opp få sjangere. Ellers kommer det "feil ved innlastning av data, vennligst prøv igjen senere.." prøvd hos mamma også som bor en times tid unna på hennes pc, får det samme. Samme popcorntime jeg alltid har brukt - den har alltid funket. Anonymous poster hash: 3acf9...b9d
aokkkk Skrevet 18. juli 2015 #2 Skrevet 18. juli 2015 Uansett hvor jeg prøver eller hvilken pc jeg prøver får jeg bare opp få sjangere. Ellers kommer det "feil ved innlastning av data, vennligst prøv igjen senere.." prøvd hos mamma også som bor en times tid unna på hennes pc, får det samme. Samme popcorntime jeg alltid har brukt - den har alltid funket. Anonymous poster hash: 3acf9...b9d Var slik en stund hos meg... men nå funker alt igjen...
Puny Skrevet 18. juli 2015 #3 Skrevet 18. juli 2015 er sånn hos meg også. Det har vart i 2 uker nå, men seriene får jeg inn, bortsett fra siste episode av GoT da
rillemille Skrevet 18. juli 2015 #4 Skrevet 18. juli 2015 Hos meg hjalp det å oppdatere til en nyere versjon
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #5 Skrevet 18. juli 2015 Hos meg hjalp det å oppdatere til en nyere versjon Koster ikke den? Anonymous poster hash: 3acf9...b9d
rillemille Skrevet 19. juli 2015 #6 Skrevet 19. juli 2015 Koster ikke den? Anonymous poster hash: 3acf9...b9d Jeg måtte ikke betale noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå