AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #1 Skrevet 18. juli 2015 Nå har jeg datet en fyr en stund. Jeg har vært noe usikker, og jeg har merket at han har vært noe usikker. Nå har han fortalt at han ikke er helt klar. Han vil være venner, noe jeg sa til han ofte er litt vanskelig, men at jeg vil prøve. Har gitt tydelig beskjed om at jeg ikke har lyst på et fwb-forhold. Noe han synes er ok. Jeg har ikke tatt intiativ selv, for jeg synes han skal ta det steget. Han har ringt meg noen ganger og da har vi gjerne snakket i en time. Han har fortalt at han sliter for tiden og er mye sliten og at han derfor ikke er klar og ikke vet helt hva han vil lengre. Men et par av gangene vi har pratet på tlf så har han vært veldig interessert i å finne ut om jeg har begynt å date andre, fremdeles er på datingssiden, om jeg tenker å date andre, om jeg skal på byn å finne noen osv. Så jeg har begynt å lure litt om han kanskje er litt interessert fremdeles? Eller at han kanskje vil ha meg litt i reserve kanskje? Tror ikke han har tenkt å begynne å date igjen, men vet jo aldri om han vil prøve å finne en annen, og om det ikke funker, ta meg i stedet.... Han virker ikke som en slik type, men dessverre kan man aldri vite med gutter. Anonymous poster hash: 0d115...02d
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #2 Skrevet 18. juli 2015 (endret) Sitat og kommentar til slettet innlegg er fjernet. Mynona, mod. Hvis du liker han er det vel bare å være venner, du burde vel strengt tatt snakke med han om det. Hvis han er sliten så er det kanskje ikke så rart at han ikke orker gå inn i noe eller holde på med dating. Det kan være krevende. Tydelig at han trives i ditt selskap da.Anonymous poster hash: defbe...d4e Endret 20. juli 2015 av Mynona 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #3 Skrevet 18. juli 2015 Nja, det er ikke sikkert han er interessert sånn egentlig. Jeg hadde en ganske stor ting med en mann for en stund siden, han endte opp med noen andre, men var fortsatt litt i overkant interessert i hva jeg foretok meg. Da jeg begynte å date en annen etter en stund, kom han med en del kommentarer og småstikk om denne andre mannen i temmelig dårlig kamuflert sjalusi. Likevel var det ikke meg han ville ha, det var sikkert bare noen territorielle følelser som satt igjen. Anonymous poster hash: 75b55...1ab
Gjest Mythic Skrevet 18. juli 2015 #4 Skrevet 18. juli 2015 Virker som han holder deg varm, sånn i tilfelle han ikke finner seg noen andre...
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #5 Skrevet 19. juli 2015 Virker som han holder deg varm, sånn i tilfelle han ikke finner seg noen andre... Har tenkt på det.... Men i dag ringte han igjen. Fortalte at han ikke vil jeg skal vente på han, og at jeg ikke må føle at jeg må si i fra til han om jeg begynner å date andre. Men det virket likevel på han som han kanskje vil prøve mer, når han ikke er så sliten lengre. Skal snakke med en senere og, så tror jeg bare på spørre rett ut hva han vil. Er ikke så kjekt å ikke vite sikkert hva han vil. Anonymous poster hash: 0d115...02d
Mynona Skrevet 20. juli 2015 #6 Skrevet 20. juli 2015 Tråden er ryddet for tull og svar til dette. Mynona, mod.
Gjest O.G. Skrevet 20. juli 2015 #7 Skrevet 20. juli 2015 Har tenkt på det.... Men i dag ringte han igjen. Fortalte at han ikke vil jeg skal vente på han, og at jeg ikke må føle at jeg må si i fra til han om jeg begynner å date andre. Men det virket likevel på han som han kanskje vil prøve mer, når han ikke er så sliten lengre. Skal snakke med en senere og, så tror jeg bare på spørre rett ut hva han vil. Er ikke så kjekt å ikke vite sikkert hva han vil. Anonymous poster hash: 0d115...02d Håper du satte ham på plass med et spørsmål om hvorfor han går og innbiller seg at du går og venter på ham, hvis ikke blir jeg skuffet, for det går ikke an å være tafatt med slike fyrer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå