Gå til innhold

Viktige personlige egenskaper du ser i en mann?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av den andre tråden :) 

Jeg begynner :)

Snill og omsorgsfull

Glad i friluftsliv, men som er i stand til å sitte i ro og gjøre ting innendørs

Ambisjoner (betyr ikke "mastergrad". Det betyr bare at man har mål i livet)

Glad i musikk

Helst litt "konfliktsky", men i stand til å si fra hvis det er et problem. 

At han har et ønske om å bli far og gifte seg om 5-6 år. 

Han må være oppegående 

Han må være tolerant ovenfor både meg og andre

Han må være en "fighter"

Han må ha beina godt planta på jorda

Han bør helst også være kosete. Jeg liker ikke menn som ikke er kosete :P

Han bør helst også være kristen, men i Norge er det virkelig ikke et problem å finne menn som er så moderat kristen som det jeg er, da veldig mange er det. Grunnen til at jeg ønsker dette er at jeg merker det blir for store sprik mellom meg og en ateist, men det kan også ha med at jeg har hatt dårlige erfaringer og de jeg har vært borti har vært lite tolerante og ikke i stand til å diskutere hva som kan finnes "der ute" og forskjellige teorier. Jeg synes det er svært interessant å snakke om, og derfor er det kjekt å ha en mann som har samme interesse.

Anonymous poster hash: 79a63...7eb
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Snill. Introvert. Ikke klengete og overkosete. Ha grenser og respektere andres (mine) grenser. Selvstendig. Empatisk. Rolig. Kreativ. Initiativrik.

Anonymous poster hash: 7d500...3e6
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker også best introverte menn. Pluss hvis han drikker lite og ikke flyr på byen støtt og stadig da det er langt unna hvordan jeg selv er. Snill men at det er litt tak i han. Handy. Fin kropp. Tolerant. Har noen hobbier han brenner for. God i senga. Pappamateriale.

Anonymous poster hash: 9c15d...3e3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trofast

Snill og omtenksom

Sporty, god helse

En leken og hengiven pappa

Ryddig og ordentlig

Handyman

De fire første egenskapene har ektemannen min, jeg skulle ønske han hadde de to siste også men man kan jo ikke få alt. Er ikke perfekt jeg heller tross alt 😊

Anonymous poster hash: 2be38...35d

• Liker 1
Gjest Belle âme
Skrevet

Snill, respektfull, sporty, sosial, kjekk, omsorgsfull og har egne meninger.

AnonymBruker
Skrevet

Seriøs, altså han ønsker virkelig å være i et forpliktende forhold med meg.

Morsom. Jeg må ha en mann med humor! 

Omgjengelig og sosial.

Like å reise og finne på ting sammen, f.eks kino, ut å spise, besøke venner, gå på konserter. 

Være noenlunde ryddig og huslig.

Ha en jobb.

Like kos og sex. 

Anonymous poster hash: f241d...d49
AnonymBruker
Skrevet

Generøs, ambisiøs, rik, atletisk, omsorgsfull, kreativ, selvsikker, morsom, bra i senga, omgjengelig, sosial, populær, kunnskapsrik, intelligent, reflektert, velutstyrt, empatisk, forståelsesfull. Rett og slett en ekte mann mer stor M :rodmer: (og noe mindre enn det tar jeg ikke til takke med)

Anonymous poster hash: 1b2fd...66a
Skrevet

Snill
God humor
Glad i kunst og er kreativ
Glad i mat og å oppleve ting med meg
Trenger ikke mange mennesker rundt seg konstant for å ha det bra
Har ambisjoner
Trofast

AnonymBruker
Skrevet

Snill

Morsom på en måte som passer til min humor

Smart og kunnskapsrik

Nokså dannet, altså at han vet hvordan man oppfører seg i ulike situasjoner

I stand til å snakke om følelser

Ikke altfor glad i å feste

Trodde nesten jeg hadde truffet en sånn, men han manglet den avgjørende faktoren: å like meg like godt :(

Anonymous poster hash: 9849e...44d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg stiller visst sterkere enn jeg trodde  :fnise:

Det er langt fra alle som liker brautende og oversosiale hurragutter, skjønner du! :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

• Intelligent
  • Ikke-troende
  • Glad i å lage mat
  • Stilsikker
  • Tosomt anlagt
  • Kosete
  • Uinteressert i sport, tv, motor og dårlig musikk
  • Snill
  • Trofast
  • Selvstendig tenkende
  • Flink til å formulere seg skriftlig
  • Frivillig barnløs nå og senere

Anonymous poster hash: 92d76...95e

Skrevet

Det er langt fra alle som liker brautende og oversosiale hurragutter, skjønner du! :)

Enda godt er det!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en gutt på 19 år og sliter med å finne en dame. Alle sier jeg er snill, omtenksom, empatisk, sympatisk, jeg interesserer meg alltid i det folk sier (altså en god lytter) og jeg er sporty. spiller fotball på greit høyt nivå. Hvorfor fanger jeg ikke interessen til noen jenter? Jeg er ikke typen som drar på byen å fester og som jeg oppfatter, virker det som om jentene på min alder bare liker gutter som fester hver dag og er frekke (såkalte badboys). Jeg hater og rangere sånt og vil ikke være cocky (fordi jeg ikke er det!) men mener at jeg har et bra utseende. Liker ikke jenter gutter som er høye? jeg føler det er det.. :vetikke:​  blir oppgitt og begynt å gi opp dame greier   :sukk:

Anonymous poster hash: a8570...96d
Skrevet

- Ambisiøs (kunne noe og ville noe)

- Morsom

- Empatisk og omsorgsfull

- Selvstendig og selvsikker (ha et liv ved siden av meg, ikke miste identiteten i forhold)

- Ha integritet (mene noe og være noe - og stå for det)

- Avslappet/ikke sjalu

- Introvert (fordi jeg også er det)

- Ikke ønske seg barn

Skrevet

Trivelig /imøtekommende

Oppegående/Reflektert

Varm(personlig, ikke overopphetet :lol: ).

Impulsiv nok til å ville finne på ting i blant.

Selvstendig

Litt frilufts-og musikkinteressert.

Personlighet og karakter, gjerne noe som gjør at han står litt ut av den vanlige mengden. Snakker ikke om fullstendig frik her altså. :kosteskaft:

Skrevet (endret)

Inspirert av den andre tråden :)

Jeg begynner :)

Snill og omsorgsfull

Glad i friluftsliv, men som er i stand til å sitte i ro og gjøre ting innendørs

Ambisjoner (betyr ikke "mastergrad". Det betyr bare at man har mål i livet)

Glad i musikk

Helst litt "konfliktsky", men i stand til å si fra hvis det er et problem. 

At han har et ønske om å bli far og gifte seg om 5-6 år. 

Han må være oppegående 

Han må være tolerant ovenfor både meg og andre

Han må være en "fighter"

Han må ha beina godt planta på jorda

Han bør helst også være kosete. Jeg liker ikke menn som ikke er kosete :P

Han bør helst også være kristen, men i Norge er det virkelig ikke et problem å finne menn som er så moderat kristen som det jeg er, da veldig mange er det. Grunnen til at jeg ønsker dette er at jeg merker det blir for store sprik mellom meg og en ateist, men det kan også ha med at jeg har hatt dårlige erfaringer og de jeg har vært borti har vært lite tolerante og ikke i stand til å diskutere hva som kan finnes "der ute" og forskjellige teorier. Jeg synes det er svært interessant å snakke om, og derfor er det kjekt å ha en mann som har samme interesse.

Jeg er atiest/agnostiker og holdt på med en som var kristen og gikk i menighet og det hele. Aldri møtt noen som jeg har hatt så gode samtaler med som hun, at man er forskjellige kan også skape interresante samtaler om begge er åpne for at man har forskjellige meninger og ikke prøver å rekruttere den andre til den andre siden. Nå skal det sies at dette vesenet var veldig åpen for at folk var forskjellige og dømte nesten ikke andre utifra deres meninger så lenge de ikke var langt utenfor normen. Hun var en fin jente, men jeg fant ut hvilke kvaliteter jeg faktisk satte veldig pris på i et forhold, men dessverre fant jeg også ut av hva jeg ikke ikke vil se igjen.

I en kvinne så ser jeg etter:

Ambisjoner (Kunne noe, tørre å feile)

Reflektert

Behaglig å være sammen med (Lav grad av stress)

Kosete (Er så deilig å kunne ligge i sengen å kose og småprate i timesvis om man kan)

Behandler andre mennesker likt uansett hudfarge, rik/fattig/kjedis

Trofast

Dannelse / Høflighet.

Åpen og lite dømmende

Impulsiv - Kunne være med å finne på ting!

Endret av Charmander
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er atiest/agnostiker og holdt på med en som var kristen og gikk i menighet og det hele. Aldri møtt noen som jeg har hatt så gode samtaler med som hun, at man er forskjellige kan også skape interresante samtaler om begge er åpne for at man har forskjellige meninger og ikke prøver å rekruttere den andre til den andre siden. Nå skal det sies at dette vesenet var veldig åpen for at folk var forskjellige og dømte nesten ikke andre utifra deres meninger så lenge de ikke var langt utenfor normen. Hun var en fin jente, men jeg fant ut hvilke kvaliteter jeg faktisk satte veldig pris på i et forhold, men dessverre fant jeg også ut av hva jeg ikke ikke vil se igjen.

I en kvinne så ser jeg etter:

Ambisjoner (Kunne noe, tørre å feile)

Reflektert

Behaglig å være sammen med (Lav grad av stress)

Kosete (Er så deilig å kunne ligge i sengen å kose og småprate i timesvis om man kan)

Behandler andre mennesker likt uansett hudfarge, rik/fattig/kjedis

Trofast

Dannelse / Høflighet.

Åpen og lite dømmende

Impulsiv - Kunne være med å finne på ting!

Ja, jeg tviler absolutt ikke på at det finnes en del menn der ute som er slik som deg :) Altså i stand til å respektere andres tro/ikke tro og interessert i å diskutere slike ting :) Jeg har bare så dårlig erfaring da jeg var sammen med en som var ateistisk som var veldig stygg mot meg både fysisk og psykisk. Så det har ikke så mye med at jeg ikke tror ateister kan være greie mennesker, men jeg er bare blitt veldig redd rett og slett. Og det er ingen andres problem enn mitt at jeg begrenser så mye pga min usikkerhet. 

Jeg må også si at jeg legger selvsagt "trofast" til listen jeg også. Tenkte ikke på det engang, men det er en av de viktigste tingene, men vanskelig å vite om en person er trofast.

Hilsen TS

AnonymBruker
Skrevet

- Karismatisk

- Humor (må selvsagt samsvare med min egen humor) 

- Tar seg selv lite høytidelig og er trygg på seg selv

- Ambisiøs

- Reflektert

Det er selvsagt mange menn som havner innunder dette, og det er selvsagt ikke alle disse jeg finner attraktive personlighetsmessig. Jeg har mange trekk/egenskaper som jeg absolutt ikke ønsker i en mann. 

Anonymous poster hash: 3e1ed...ba3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg stiller visst sterkere enn jeg trodde  :fnise:

Ta det til deg. Jeg stiller akkurat som jeg mistenkte, ikke god nok for noen.

Anonymous poster hash: e4e8c...beb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...