AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #1 Skrevet 18. juli 2015 Skal ha en liten jentekveld hjemme i dag, pleier ofte å overspise ekstremt mye på godteri og snacks når jeg har slike kvelder. Har allerede spist en del snop i dag, dessverre. Hvordan kan jeg nå klare å la hver å overspise når kvelden kommer? Skal servere både sjokolade, potetgull og is.. Er fast bestemt på å ikke spise for mye av dette i dag, men det snur fort når alt ligger på bordet. Anonymous poster hash: 0a1f6...3ea
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #2 Skrevet 18. juli 2015 Ikke spise hele dagen og unn deg hva du vil i kveld. Anonymous poster hash: 8a76a...0b6
ops2 Skrevet 18. juli 2015 #3 Skrevet 18. juli 2015 Spis popcorn. Saltstenger har enda lavere kaloriinnhold enn popcorn! Dette er bare 94 kalorier. Kilde: https://www.vektklubb.no/artikkel/p-hvor-stor-er-en-porsjon-saltstenger-p-20065228 Eller sitt med en kjærlighet på pinne i munnen hele kvelden. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #4 Skrevet 18. juli 2015 Spis popcorn. Saltstenger har enda lavere kaloriinnhold enn popcorn! Dette er bare 94 kalorier. Kilde: https://www.vektklubb.no/artikkel/p-hvor-stor-er-en-porsjon-saltstenger-p-20065228 Eller sitt med en kjærlighet på pinne i munnen hele kvelden. Takk, tror jeg skal kjøpe saltstenger og kjærlighet <3 Anonymous poster hash: 0a1f6...3ea
ops2 Skrevet 18. juli 2015 #5 Skrevet 18. juli 2015 Og til trådstarter, på tide å slutte med å spise sånt. Dere er da ikke 10 år lenger. Neste jentekveld, gå for noe annet. Ost og vin, tapas, salat, taco... hva med at hver tar med litt småmat, så slipper en å lage sju sorter tapas? 5
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #6 Skrevet 18. juli 2015 Og til trådstarter, på tide å slutte med å spise sånt. Dere er da ikke 10 år lenger. Neste jentekveld, gå for noe annet. Ost og vin, tapas, salat, taco... hva med at hver tar med litt småmat, så slipper en å lage sju sorter tapas? er 17- vi skal også spise sushi Anonymous poster hash: 0a1f6...3ea
Jacuzzi Skrevet 18. juli 2015 #7 Skrevet 18. juli 2015 Kanskje du bare må akseptere at dagen i dag ikke blir den beste rent kostholdsmessig, også starter du med blanke ark i morgen? Ev. erstatte det usunne du har kjøpt med gelé og saltstenger og slikkepinner (bra tips over her!) = færre kalorier.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #8 Skrevet 18. juli 2015 Du kan lage fun light gele. Det inneholder nesten ingen kalorier. Eller så er popcorn, saltstenger, kjærlighet på pinne, fruktfat, grønnsaker og dipp gode forslag. Anonymous poster hash: dad95...0dd
Luckiness Skrevet 18. juli 2015 #9 Skrevet 18. juli 2015 (endret) Må du servere alt dette? Hva med å heller lage noe sunn snacks som grønnsaker med dipp eller fruktsalat? Og så har du LITT sjokolade og chips i to skåler. Da blir det jo til at man uansett må begrense seg siden det er liten mengde og alle må få Eller så må du rett og slett bare bestemme deg for å kun ta en liten porsjon is, maks så mange håndfuller chips og maks så mange biter sjokolade Eller hva med å bare drite i det og hive innpå? Så kan du heller spise knekkebrød og grønnsaker i morgen Endret 18. juli 2015 av Luckiness
Rosewood Skrevet 18. juli 2015 #10 Skrevet 18. juli 2015 Og til trådstarter, på tide å slutte med å spise sånt. Dere er da ikke 10 år lenger. Neste jentekveld, gå for noe annet. Ost og vin, tapas, salat, taco... hva med at hver tar med litt småmat, så slipper en å lage sju sorter tapas? Visste ikke at det var aldersgrense på godteri 17
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #11 Skrevet 18. juli 2015 Og til trådstarter, på tide å slutte med å spise sånt. Dere er da ikke 10 år lenger. Neste jentekveld, gå for noe annet. Ost og vin, tapas, salat, taco... hva med at hver tar med litt småmat, så slipper en å lage sju sorter tapas? Dummeste jeg har hørt. Selv om man blir eldre kan man godt servere smågodt, is og chips. Anonymous poster hash: c7933...ae7 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #12 Skrevet 18. juli 2015 Herregud, jenta er 17 år. Spis og kos deg, unn deg dette idag. Kos deg med jentene og spis med god samvittighet! Du blir ikke tynn av en salat akkurat som at du ikke blir tjukk av godteri/junk! Det er alt i alt som teller. En dag skader ikke! SPIS sier nå bare jeg! Og til neste gang så anbefaler jeg at du lager fun light gele dagen i forveien! følg Kristina Andersen sin oppskrift! Nydelig Anonymous poster hash: db5a1...fb1 4
MotherOfDragons Skrevet 18. juli 2015 #13 Skrevet 18. juli 2015 er 17- vi skal også spise sushi Anonymous poster hash: 0a1f6...3ea Hva du gjør en lørdag i blandt betyr ikke NOE i det hele og store. Kos deg med god samvittighet. Resten av helgen og neste uke kan du holde deg til sunnere snacks som frukt
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #14 Skrevet 20. juli 2015 Og til trådstarter, på tide å slutte med å spise sånt. Dere er da ikke 10 år lenger. Neste jentekveld, gå for noe annet. Ost og vin, tapas, salat, taco... hva med at hver tar med litt småmat, så slipper en å lage sju sorter tapas? Jeg er over 40 år og elsker fremdeles sjokolade, brus og smågodt. Synes det er helt trasig i "voksne" selskaper der det bare blir servert Farris og vin til maten. Og mørk sjokolade, tørket frukt og nøtter er ikke snop i mine øyne. Anonymous poster hash: b7c7c...95c 7
minister-mio Skrevet 22. juli 2015 #15 Skrevet 22. juli 2015 Ikke spise hele dagen og unn deg hva du vil i kveld. Anonymous poster hash: 8a76a...0b6 eller spis jevnt og godt så hun er god og mett og har stabilt blodsukker til kvelden 2
himmeloghav Skrevet 22. juli 2015 #16 Skrevet 22. juli 2015 (endret) Skal ha en liten jentekveld hjemme i dag, pleier ofte å overspise ekstremt mye på godteri og snacks når jeg har slike kvelder. Har allerede spist en del snop i dag, dessverre. Hvordan kan jeg nå klare å la hver å overspise når kvelden kommer? Skal servere både sjokolade, potetgull og is.. Er fast bestemt på å ikke spise for mye av dette i dag, men det snur fort når alt ligger på bordet. Anonymous poster hash: 0a1f6...3ea Drikk mye vann. Ta 2 ss linfrø for fordøyelsen. Spise kalorifattig før festen som gulrøtter, knekkebrød etc. Prøv å ta deg sammen når snopet står foran deg. Endret 22. juli 2015 av himmeloghav
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #17 Skrevet 22. juli 2015 Visste ikke at det var aldersgrense på godteri "Jentekvelder" der hele bordet er dekket med godteri er for de fleste noe man hadde som barn. Det betyr ikke at det er aldersgrense på det, men at den ville sukkerfesten (som er kvalmende etter ett visst punkt) tar slutt. Hovedformålet med bordet TS presenterer virker som det er å proppe seg så full av sukker som overhodet mulig, som er litt av sorten "foreldre er ute av huset, bryt opp godteskapet". Som regel har man litt av forskjellige kategorier - snacks, frukt, notter osv. Anonymous poster hash: 679a0...ce9 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #18 Skrevet 22. juli 2015 Kommer Ronja på jentekvelden? Anonymous poster hash: d0d44...143 4
Gjest Morello Skrevet 22. juli 2015 #19 Skrevet 22. juli 2015 Drikk mye vann. Ta 2 ss linfrø for fordøyelsen. Spise kalorifattig før festen som gulrøtter, knekkebrød etc. Prøv å ta deg sammen når snopet står foran deg. Hehe, der hadde jeg vært så sulten når festen begynte at jeg definitivt hadde overspist! Så mitt tips er å spise deg stappa på god, sunn mat med mye fett og proteiner, så orker du ikke så veldig mye snop Eller, som de andre her sier, drit i det denne ene kvelden og kos deg! 2
Pringle Skrevet 22. juli 2015 #20 Skrevet 22. juli 2015 Kommer Ronja på jentekvelden? Anonymous poster hash: d0d44...143
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå