Gå til innhold

Hva gjøre (før/etter/i) ferien?. Hva gjøre/ eller hvordan planlegge ut ting?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei hei  :laugh:

I går var min siste arbeidsdag siden ferien min begynner fra 20.07.

Det var ganske godt å komme hjem fra jobben sette seg ved pc`en ta noen pils og hører på sommermusikk ( Techno Beach Trance musikk).

Jeg har merket stort forskjell her hvor jeg bor i Fredrikstad at mange mange har reist bort i ferien. ( Spania, Italia, Bosnia og Herzegovina, Kroatia, Hellas.).

Hva har jeg gjort i dag:

I dag våknet jeg veldig tidlig fordi måtte til frisøren klippe meg. Jeg tok liten tur på kjøpesenter for å finne meg noe sommerklær men det er så vanskelig å finne seg noe som kan passe for meg. Jeg liker å kle meg ganske "elegant" eller med stil at alle klærne er fantastiske og finne.  Hvis noen vet om bra butikk hvor jeg kan kjøpe "trendy" klær for gutter/menn bare oppgi hvilken det er butikk.

Hva tenker jeg gjøre i kveld:

Siden jeg ikke har mange venner btw har "ny flyttet" i Fredrikstad for ca 3 år siden.  Jeg har noen "venner" som kaller seg på jobb men i virkeligheten så de ønsker ikke å gjøre noe utenfor jobb. (feste, drikke, kino, bytur etc etc).

Men må komme tilbake hva jeg har tenkt å gjøre i kveld.. Så godt jeg vet planen er ikke så stor men har tenkt å ta meg tur på kino hvis det blir noen film som er spennende.

Resten av dagene vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Siden jeg skal reise på tirsdag som kommer..

Hvis du som leser kan gi noe tips hva jeg kan finne på?

Så godt jeg vet om, alle starter med ferien sin fra 1 juli og utover. Hva pleier dere å gjøre i ferien/eller før den begynner? Bare sleng ut det du har på hjerte.

Takk

Anonymous poster hash: e040c...822
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lese, se på tv, sove litt lengre, invitere venner på et glass vin, besøke folk jeg ikke har sett på lenge, nyte dager uten de store planene :) god ferie!

Anonymous poster hash: d9ac3...a5b

AnonymBruker
Skrevet

Hei ts.

Så bra at du skal finne på noe og at du reiser i utlandet.

Bedre å reise til utlandet når det er sommerferie, "da" kan man si at du har tatt ferie.

Jeg skal være hjemme her  i Norge og finne ikke på noe. Jeg har hatt det ganske vanskelig i det siste, ikke funnet meg kjæreste. Håper at hun blir fantastisk som X-en min, men ser ganske litt vanskelig ut fordi mange har reist i utlandet.

Anonymous poster hash: e040c...822

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...