Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2004 #1 Skrevet 8. september 2004 Jeg lurer på en litt merkelig ting. Renser dere hullet og øredobbene (med pyrisept) når dere skifter øredobber? Jeg er litt redd for å få betennelse, så jeg gjør som oftes det :oops:
Gjest Étoile Skrevet 8. september 2004 #2 Skrevet 8. september 2004 Man får da ikke betennelse etter at såret er grodd. Jeg har to par hull i ørene, og bruker nesten alltid de samme øredobbene, litt store diamant-studs i de nederste, og litt mindre i de øverste. Jeg tar ut øredobbene med jevne mellomrom og legger dem i såpevann og skrubber med en myk tannbørste for å fjerne død hud og annet ekkelt som setter seg i dem, og vasker ørene med ansiktsrens. Renser ikke med pyrisept.
Sandra Skrevet 8. september 2004 #3 Skrevet 8. september 2004 Du trenger ikke gjøre det hver gang du skal skifte øredobber, i all fall ikke etter at de 8 ukene etter at du har tatt dem er over. (eller hvor lenge det er) Hvis du er redd for betennelse, kan detvære greit å styre unna øredobber som ikke er av sølv eller gull, i all fall de med nikkel.
Lee Skrevet 8. september 2004 #4 Skrevet 8. september 2004 Jeg lurer på en litt merkelig ting. Renser dere hullet og øredobbene (med pyrisept) når dere skifter øredobber? Jeg er litt redd for å få betennelse, så jeg gjør som oftes det :oops: Gjør det noeom andre også gjør det/ikke gjør det? Jeg synes ikke det høres dumt ut å gjøre det du gjør, selv om jeg ikke gjør det selv. Keep up the good work girl!!
Arwen Skrevet 8. september 2004 #5 Skrevet 8. september 2004 Har hatt hull i ørene siden jeg var tre år, renser ikke noen gang og har aldri hatt betennelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå