Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg lurer på en litt merkelig ting. Renser dere hullet og øredobbene (med pyrisept) når dere skifter øredobber?

Jeg er litt redd for å få betennelse, så jeg gjør som oftes det :oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man får da ikke betennelse etter at såret er grodd.

Jeg har to par hull i ørene, og bruker nesten alltid de samme øredobbene, litt store diamant-studs i de nederste, og litt mindre i de øverste. Jeg tar ut øredobbene med jevne mellomrom og legger dem i såpevann og skrubber med en myk tannbørste for å fjerne død hud og annet ekkelt som setter seg i dem, og vasker ørene med ansiktsrens. Renser ikke med pyrisept.

Skrevet

Du trenger ikke gjøre det hver gang du skal skifte øredobber, i all fall ikke etter at de 8 ukene etter at du har tatt dem er over. (eller hvor lenge det er)

Hvis du er redd for betennelse, kan detvære greit å styre unna øredobber som ikke er av sølv eller gull, i all fall de med nikkel.

Skrevet
Jeg lurer på en litt merkelig ting. Renser dere hullet og øredobbene (med pyrisept) når dere skifter øredobber?

Jeg er litt redd for å få betennelse, så jeg gjør som oftes det :oops:

Gjør det noeom andre også gjør det/ikke gjør det?

Jeg synes ikke det høres dumt ut å gjøre det du gjør, selv om jeg ikke gjør det selv.

Keep up the good work girl!! :ler:

Skrevet

Har hatt hull i ørene siden jeg var tre år, renser ikke noen gang og har aldri hatt betennelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...