lemon-aid Skrevet 18. juli 2015 #1 Skrevet 18. juli 2015 Noen her som bruker det mot akne? Virker det?
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #2 Skrevet 18. juli 2015 Jeg hadde god effekt av produkter fra Exuviance når huden min virkelig var et helvete. Brukte purifying cleansing gel, moisture balance toner, vespera bionic serum og multi-protective day fluid. Ble aldri noe fan av nattkrem derfra, så brukte en fra Decleor. Kjenner flere som bruker Exuviance og er veldig fornøyde, og har dødsfin hud Anonymous poster hash: 955fe...f32
lemon-aid Skrevet 18. juli 2015 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2015 Takk for svar!! Det hjalp å høre. Huden min er håpløs for tiden, så jeg gav det et forsøk:) Bruker anti bacterial cleanser, daily protective dagkrem med pha(husker ikke helt navnet) og leiremasken. Har lyst til å prøve toneren også!
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #4 Skrevet 19. juli 2015 Jeg merket størst forskjell når jeg inkluderte serumet i rutinen. Håper du får god effekt av produktene, å slite med huden er virkelig noe dritt. Anonymous poster hash: 955fe...f32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå