Gå til innhold

Slutt å sitere laange innlegg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

...Det går an å fjerne store deler av teksten når dere svarer. Det kan vel la seg gjøre..?

Takk!

Anonymous poster hash: 09005...7c2

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

..Anonymous poster hash: 09005...7c2

Lurt! :)

Anonymous poster hash: e654b...96f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lurt! :)

Ikke sant? ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig. Evt, Kun ta med teksten man ønsker å kommentere, ellers kan man godt skrive inn *snip* (betyr fjernet tekst) når man kommenterer/ siterer.

Anonymous poster hash: edde1...2f2
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. 

Poenget blir jo at man da mister mye av konteksten og at man er av den oppfatning at man kun svarer på det gjenstående i innlegget. 

Anonymous poster hash: 0d74d...14a

Skrevet

Det som irriterer mest er de som siterer HOVEDINNLEGGET i en tråd. 

• Liker 4
Skrevet

Det som irriterer mest er de som siterer HOVEDINNLEGGET i en tråd.

JA!

AnonymBruker
Skrevet

JA!

Men er det ikke en fordel at TS får melding om at noen har skrevet svar til h*n?

• Liker 1
Skrevet

Men er det ikke en fordel at TS får melding om at noen har skrevet svar til h*n?

Vil ikke TS forstå at de fleste svar i en tråd retter seg mot hovedinnlegget?

AnonymBruker
Skrevet

Enig. Evt, Kun ta med teksten man ønsker å kommentere, ellers kan man godt skrive inn *snip* (betyr fjernet tekst) når man kommenterer/ siterer.

Anonymous poster hash: edde1...2f2

Selvfølgelig. Glemte å presisere det :)

• Liker 1
Skrevet

Verst er de som kopierer et langt innlegg som fyller en hel side på min 15'laptop, bare for å skrive "Amen" eller "Bra sagt" under.  :riste:

Og så kommer en til.

Og en til som gjør akkurat det samme!

Kunne de ikke skrevet navnet på posteren... eller klipt ut 9/10 av sitatet.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

^ Tenk hvor kjekt det er å lese fra mobil, da. Blir mye tommeltrening da. Det er også vanskelig å skille innleggene fra hverandre fordi grånyansene omtrent går i ett.

• Liker 1
Gjest Sukkerbit
Skrevet

Jeg siterer ofte HI spesielt hvis trådene blir litt lange, for det viser at jeg svarer på hva TS spør om og ikke alle avsporingene. 

Gjest Sukkerbit
Skrevet

^ Tenk hvor kjekt det er å lese fra mobil, da. Blir mye tommeltrening da. Det er også vanskelig å skille innleggene fra hverandre fordi grånyansene omtrent går i ett.

Hva med å bruke KG på PC da? Jeg gidder ikke bruke KG på mobil uansett.

AnonymBruker
Skrevet

^ Nei, mye enklere å lese fra mobil. Syne det er like irriterende med overdreven sitering om jeg leser fra mob, nettbrett eller PC. Folk kan skjerpe seg!

• Liker 1
Gjest Mythic
Skrevet

...Det går an å fjerne store deler av teksten når dere svarer. Det kan vel la seg gjøre..?

Takk!

Veldig enig. Spesielt når man siterer et evig langt innlegg, for så å bare skrive en setning selv! :bond:

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg er på nettbrettet mitt må jeg sitere innlegget for å få til å svare. Vil tro det kan være flere som har det slik også.

Anonymous poster hash: 9793a...627
AnonymBruker
Skrevet

Verst er de som kopierer et langt innlegg som fyller en hel side på min 15'laptop, bare for å skrive "Amen" eller "Bra sagt" under.  :riste:

Og så kommer en til.

Enig

Anonymous poster hash: 56501...1aa

Gjest Bossa Nova
Skrevet

Jeg skjønner heller ikke hvorfor man siterer AB over. De får jo ikke varsel om det uansett.

AnonymBruker
Skrevet

Og så kommer en til.

Jeg siterer ofte HI spesielt hvis trådene blir litt lange, for det viser at jeg svarer på hva TS spør om og ikke alle avsporingene. 

Hva med å bruke KG på PC da? Jeg gidder ikke bruke KG på mobil uansett.

^ Nei, mye enklere å lese fra mobil. Syne det er like irriterende med overdreven sitering om jeg leser fra mob, nettbrett eller PC. Folk kan skjerpe seg!

Veldig enig. Spesielt når man siterer et evig langt innlegg, for så å bare skrive en setning selv! :bond:

Når jeg er på nettbrettet mitt må jeg sitere innlegget for å få til å svare. Vil tro det kan være flere som har det slik også.

Anonymous poster hash: 9793a...627

Enig

Anonymous poster hash: 56501...1aa

kunne ikke vært mer enig. 

Anonymous poster hash: 4351b...fc6

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...