Gå til innhold

Ødelagt reim til Michael Kors veske

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte en Michael kors veske for 3 år siden som er i overraskende god stand selv etter nesten daglig bruk, men igår ble dessverre skulderremmen ødelagt. Jeg har ringt og hørt, men det går ikke ann å kjøpe ny. Jeg syns det er utrolig synd hvis jeg ikke får brukt vesken pga dette :/ Noen som har tips til hvordan jeg kan få tak i en ny reim?

Anonymous poster hash: 0ddce...1f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan ødelagt er den?

Skrevet

Kan du leve med å ha en rem som ikke er original? I såfall er sånne "sjapper" som ordner på sko, vesker og belter osv gull :)

AnonymBruker
Skrevet

Kan absolutt leve med en reim som ikke er original! Den har revnet tvers over på midten dessverre... Hvordan butikker kan fikse det? Kommer ikke på noen.

AnonymBruker
Skrevet

Vær litt feminin og sy de sammen igjen? Leg de over hverandre og sy en søm. Ev. Ta en hyssing som er like lang som den opprinnelige reimen. Bind den fast i begge ender i veska. Den gjør samme jobben.

Anonymous poster hash: 6cb44...25a

• Liker 1
Skrevet

Kan absolutt leve med en reim som ikke er original! Den har revnet tvers over på midten dessverre... Hvordan butikker kan fikse det? Kommer ikke på noen.

Tja, i Trondheim er det en slik forretning på Trondheim torg. Ellers vet jeg ikke.

Men du kan jo søke på nett etter en rem som kan passe?

Skrevet

Mr Minute er sånne små butikker som filer nøkler, skifter batterier i klokker og gjør småreparasjoner. DU kan jo også se om du finner en skomaker, de reparere glidelåser etc på vesker som har gått i stykker,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...