Gå til innhold

Trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal gi bort dvergkaninene mine til ei i Oslo, og lurer på hva jeg burde se etter for at de skal få best mulig hjem. Om hun har stort uteareal, at det er renslig, virker troverdig osv? sliter veldig med tanken på at de ikke kan få det godt. man kan jo aldri vite.

Anonymous poster hash: fc634...22a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville hatt en symbolsk sum, sånn at du vet de får det godt :)

Skrevet

Du må aldri være redd for å spørre. Med tanke på at de skal ta over ett dyr, så burde de spørre deg om ting også. du har en rett til å vite at alt går som det skal, og at de kommer til å trives. spørr om det du kan, kanskje du kan levere kaninene til dem og ikke at de henter?

AnonymBruker
Skrevet

Du må aldri være redd for å spørre. Med tanke på at de skal ta over ett dyr, så burde de spørre deg om ting også. du har en rett til å vite at alt går som det skal, og at de kommer til å trives. spørr om det du kan, kanskje du kan levere kaninene til dem og ikke at de henter?

ja, jeg skal levere til hun. men utifra fb profil er jeg litt i tvil. kanskje feil av meg å dømme på den måten, men det ser ikke ut til at personen har dyr/hatt dyr fra før.

AnonymBruker
Skrevet

ja, jeg skal levere til hun. men utifra fb profil er jeg litt i tvil. kanskje feil av meg å dømme på den måten, men det ser ikke ut til at personen har dyr/hatt dyr fra før.

Prøv gruppa: Hunder/Katter og andre dyr omplasseres i Østfold

som du finner på:  https://nb-no.facebook.com/HunderOgKatterGisBortomplasseres

eller på https://www.facebook.com/FODOSLO(foreningen for omplassering av dyr)

Uansett er det viktig å bli litt  kjent med den som evt skal overta dyrene dine, før du bestemmer deg

Anonymous poster hash: f4c85...08f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...