AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #1 Skrevet 18. juli 2015 Når jeg klikker meg inn på en eller annen tråd her på Kvinneguiden, så får jeg bare opp det aller første innlegget (iallefall deler av det) men resten av siden er helt hvit, og det står ingenting annet der. I tillegg kommer reklamene på begge sider av diskusjonen frem. Så jeg må laste inn heile siden på nytt, for å få lest alle innleggene som har blitt skrevet i en tråd. Eller når jeg klikker på en eller annen kategori (f.eks. "Sosial prat og ord-leker") så får jeg bare frem de to eller tre øverste trådene (+ reklamen ved siden av) så jeg må laste inn siden på nytt, for å få frem alle de forskjellige trådene.... Hvorfor er det egentlig slik ? Anonymous poster hash: 35bbe...bda 2
Perelandra Skrevet 18. juli 2015 #2 Skrevet 18. juli 2015 Sånn er det her også. Det går fint å lese på mobilen, men ikke på PCen. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #3 Skrevet 18. juli 2015 Sånn er det her også. Det går fint å lese på mobilen, men ikke på PCen. Her også er samme problem. Og en annen har også problem: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=954581#entry16741740 Og når jeg skulle sende svar til SykkelJenny ang Fjellsportreklamen, kom dette vinduet opp: " En feil oppsto Du har ikke rettigheter til å svare i dette emnet." Anonymous poster hash: 47c64...af8
Jessica! Skrevet 18. juli 2015 #4 Skrevet 18. juli 2015 Samme her og - den reklamen tar nesten hele skjermen! 2
ClosedParadise Skrevet 18. juli 2015 #5 Skrevet 18. juli 2015 Her også.. Må oppdatere siden mange ganger før jeg får sett hele siden. På mac. 1
Pawn Hearts Skrevet 18. juli 2015 #7 Skrevet 18. juli 2015 Fjellsport har nok bomma litt med den reklamen. De kan umulig få flere kunder ved å sabotere KG på denne måten.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #8 Skrevet 18. juli 2015 Jeg får opp litt forskjellige reklamer helt øverst + til høyre og venstre på skjermen. Problemet er ikke at reklamene er irriterende, det er jo bare å overse dem. Men det som er forbanna irriterende, er at jeg må laste inn sidene på nytt fleire ganger før jeg faktisk får lest det som folk har skrevet i trådene her inne.... Anonymous poster hash: 35bbe...bda 1
Perelandra Skrevet 18. juli 2015 #9 Skrevet 18. juli 2015 Nå har jeg Adblocket reklamen for Fjellsport, og da fungerer forumet igjen. Jeg vet at jeg kan unngå reklamen ved å endre forumutseende, men da ser alt så fremmed og rart ut. Sikkert bare en vanesak da...
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #10 Skrevet 18. juli 2015 Nå har jeg Adblocket reklamen for Fjellsport, og da fungerer forumet igjen. Jeg vet at jeg kan unngå reklamen ved å endre forumutseende, men da ser alt så fremmed og rart ut. Sikkert bare en vanesak da... Hvordan går du frem for å adblocke? Anonymous poster hash: 47c64...af8
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #11 Skrevet 18. juli 2015 Reklamene plager ikke meg noe særlig, det er jo bare å overse dem. Men det er ganske irriterende at jeg ikke får lest alle postene som folk har skrevet her på forumet. Det er reklame til høyre og venstre på skjermen, og jeg får sett de første postene som er skrevet. Men resten av siden er helt hvit, og det står ingenting der..... Anonymous poster hash: 35bbe...bda
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #12 Skrevet 18. juli 2015 Reklamene plager ikke meg noe særlig, det er jo bare å overse dem. Men det er ganske irriterende at jeg ikke får lest alle postene som folk har skrevet her på forumet. Det er reklame til høyre og venstre på skjermen, og jeg får sett de første postene som er skrevet. Men resten av siden er helt hvit, og det står ingenting der..... Anonymous poster hash: 35bbe...bda Ja, og når man klikker på det hvite store området, sendes man til Fjellsports reklameannonse... Anonymous poster hash: 47c64...af8
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #13 Skrevet 18. juli 2015 Godt å høre at det ikke bare gjaldt meg. Fryktelig irriterende, og mange ganger hjelper det ikke ved å laste siden på nytt igjen. Jeg får ikke sett hovedinnlegget engang, bare tittelen. Alt nedenfor er hvitt. Anonymous poster hash: a6ee3...967
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #14 Skrevet 18. juli 2015 Nå har jeg Adblocket reklamen for Fjellsport, og da fungerer forumet igjen. Jeg vet at jeg kan unngå reklamen ved å endre forumutseende, men da ser alt så fremmed og rart ut. Sikkert bare en vanesak da... Takk for tips forresten. Lastet ned adblock nå, og jeg har ikke lenger problemer. Det er mye man lærer av forumbrukere. Anonymous poster hash: a6ee3...967
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #15 Skrevet 18. juli 2015 Det er tydeligvis ikke like enkelt å skrive med AnonymBruker heller, som det var tidligere. Nå er det vel nødvendig å trykke på "Bruk full editor"-knappen først. Anonymous poster hash: 35bbe...bda
Perelandra Skrevet 18. juli 2015 #16 Skrevet 18. juli 2015 Takk for tips forresten. Lastet ned adblock nå, og jeg har ikke lenger problemer. Det er mye man lærer av forumbrukere. Anonymous poster hash: a6ee3...967 Fint du fant ut av det! Selv bruker jeg adblock for Firefox.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #17 Skrevet 19. juli 2015 Det er tydeligvis ikke like enkelt å skrive med AnonymBruker heller, som det var tidligere. Nå er det vel nødvendig å trykke på "Bruk full editor"-knappen først. Anonymous poster hash: 35bbe...bda Jeg har ikke dette problemet. Jeg kan fortsatt huke av knappen helt nederst til venstre på hurtigvisning. Anonymous poster hash: a6ee3...967
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå