Gå til innhold

Denne kjolen i bryllup?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_blomkvisten
Skrevet (endret)

Hei,

Har akkurat vært i Paris og designa en flott, grønn kjole jeg tenkte å ha i bryllup etter sommeren. Er nesten lik den under bare mindre undringa og i en mørkere grønnfarge (ikke silke). Mener dere det er innafor å ha på meg grønn kjole i bryllup? Føler meg kjempe fin i den.

post-92721-35600_thumb.jpg

Endret av blomkvisten
AnonymBruker
Skrevet

I så fall bør du ha et sjal eller en bolero over, for den var veldig naken med totalt mangel på ryggparti. 

Anonymous poster hash: ff68e...9a2
Gjest Gjest_blomkvisten
Skrevet

I så fall bør du ha et sjal eller en bolero over, for den var veldig naken med totalt mangel på ryggparti.

Jepp det har jeg

Gjest Gjest_blomkvisten
Skrevet

Jepp det har jeg

Skrevet

Den er veldig fin :) Har aldri hørt om de rare restriksjonene i fargevalg i bryllup før jeg kom hit, så grønn er det bare å gå med :) 

• Liker 1
Skrevet

Tro meg, jeg var i mitt første bryllup nå for en måned siden, jeg hadde helt noia for hva jeg skulle ha på meg! Ta på deg det du føler deg vel i og prøv og ikke overskygge bruden(det gjør du nok ikke i den kjolen :) )

Gjest Gjest_blomkvisten
Skrevet

Den er veldig fin :) Har aldri hørt om de rare restriksjonene i fargevalg i bryllup før jeg kom hit, så grønn er det bare å gå med :)

Tusen takk for svar! Nei det er vell vi nordmenn som henger oss mest opp i slike bagateller :-)

Gjest Gjest_blomkvisten
Skrevet

Tro meg, jeg var i mitt første bryllup nå for en måned siden, jeg hadde helt noia for hva jeg skulle ha på meg! Ta på deg det du føler deg vel i og prøv og ikke overskygge bruden(det gjør du nok ikke i den kjolen :) )

Herlig!! Takk for svar, gleder meg til å bruke den :-)

• Liker 1
Skrevet

Hva er kleskoden i bryllupet? Er kleskoden pent er du for pen i mine øyne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...