Gjest Gjest_blomkvisten Skrevet 18. juli 2015 #1 Skrevet 18. juli 2015 (endret) Hei, Har akkurat vært i Paris og designa en flott, grønn kjole jeg tenkte å ha i bryllup etter sommeren. Er nesten lik den under bare mindre undringa og i en mørkere grønnfarge (ikke silke). Mener dere det er innafor å ha på meg grønn kjole i bryllup? Føler meg kjempe fin i den. Endret 18. juli 2015 av blomkvisten
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #2 Skrevet 18. juli 2015 I så fall bør du ha et sjal eller en bolero over, for den var veldig naken med totalt mangel på ryggparti. Anonymous poster hash: ff68e...9a2
Gjest Gjest_blomkvisten Skrevet 18. juli 2015 #3 Skrevet 18. juli 2015 I så fall bør du ha et sjal eller en bolero over, for den var veldig naken med totalt mangel på ryggparti. Anonymous poster hash: ff68e...9a2 Jepp det har jeg
Gjest Gjest_blomkvisten Skrevet 18. juli 2015 #4 Skrevet 18. juli 2015 I så fall bør du ha et sjal eller en bolero over, for den var veldig naken med totalt mangel på ryggparti. Anonymous poster hash: ff68e...9a2 Jepp det har jeg
Poserose Skrevet 18. juli 2015 #6 Skrevet 18. juli 2015 Den er veldig fin Har aldri hørt om de rare restriksjonene i fargevalg i bryllup før jeg kom hit, så grønn er det bare å gå med 1
rundtfingern Skrevet 18. juli 2015 #7 Skrevet 18. juli 2015 Tro meg, jeg var i mitt første bryllup nå for en måned siden, jeg hadde helt noia for hva jeg skulle ha på meg! Ta på deg det du føler deg vel i og prøv og ikke overskygge bruden(det gjør du nok ikke i den kjolen )
Gjest Gjest_blomkvisten Skrevet 18. juli 2015 #8 Skrevet 18. juli 2015 Den er veldig fin Har aldri hørt om de rare restriksjonene i fargevalg i bryllup før jeg kom hit, så grønn er det bare å gå med Tusen takk for svar! Nei det er vell vi nordmenn som henger oss mest opp i slike bagateller :-)
Gjest Gjest_blomkvisten Skrevet 18. juli 2015 #9 Skrevet 18. juli 2015 Tro meg, jeg var i mitt første bryllup nå for en måned siden, jeg hadde helt noia for hva jeg skulle ha på meg! Ta på deg det du føler deg vel i og prøv og ikke overskygge bruden(det gjør du nok ikke i den kjolen ) Herlig!! Takk for svar, gleder meg til å bruke den :-) 1
Rosa Sitron Skrevet 19. juli 2015 #10 Skrevet 19. juli 2015 Hva er kleskoden i bryllupet? Er kleskoden pent er du for pen i mine øyne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå