AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #1 Skrevet 18. juli 2015 Hva har dere jenter tingene deres i når dere skal ut? Jeg synes det er så upraktisk å ha med veske, men har ikke plass i lommene heller... Anonymous poster hash: dec2c...177
Hecubaa Skrevet 18. juli 2015 #3 Skrevet 18. juli 2015 Jeg har veske, og ville nok følt det mer upraktisk å ha lommene stuffet med ting som jeg måtte passe på at ikke forsvant..
skyflakes Skrevet 18. juli 2015 #4 Skrevet 18. juli 2015 Har alltid veske. En liten "partyveske" med plass til kort, mobil, nøkler og lipgloss er nesten livsnødvendig, jeg hater å putte ting i lommene
peppermyntete Skrevet 18. juli 2015 #5 Skrevet 18. juli 2015 Bruker også alltid veske, ellers hadde jeg jo gått rundt og vært redd for å miste ting hele kvelden. Det er mer irriterende enn å ha med veske for min del.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #6 Skrevet 18. juli 2015 Hvor mye må du drasse med deg da som ikke får plass i lommene? Trenger du egentlig mer enn husnøkkelen, bankkortet og mobilen?Anonymous poster hash: 6873c...3cf
FruHudson Skrevet 18. juli 2015 #7 Skrevet 18. juli 2015 Har aldri lommer på byen, kanskje i ytterjakken, men den leveres i garderoben. Har en liten veske med mobil, nøkkel, kort(visa, legitimasjon, buss), snus og leppepomade
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå