AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #1 Skrevet 18. juli 2015 Vi har dette i huset. En ting er at jeg ikke syns det fungerer optimalt. Vi som har dette er førstegenerasjons prøvekluter for dette. For de som ikke vet, så er det rørsystem som går gjennom hele huset. (Baler). Jeg har sjekket,men hvem firma gjør rent slike? Og hva vil det koste? Sitter vi om noen år med hus,slik som gamle skoler sliter med i dag?jeg har snakket med flere med dette systemet og ingen har fått info om dette.noen som vet?Anonymous poster hash: a4251...c89
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #2 Skrevet 19. juli 2015 Du har eget agregat, med filtre inni. Filtrene byttes en gang for året. Du skrur ut ventilen på badet, innluftboksene i de rommene som har innluft og støvsuger med en god støvsuger så langt inn som du kommer. Vipp ned sikringen til ventilasjonen i sikringsskapet før støvsuging. Balangsert ventilasjon startet de med i bolighus i 1980, prøvekaniner er vi ikke. Det var en på tvnyhetene spm lirte av seg den kommentaren. om du har noe du tror er nytt, så er det fortsatt lov å bruke hodet.Anonymous poster hash: f0043...95b
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #3 Skrevet 19. juli 2015 De som kom på 80 tallet kan ikke sammenlignes med det som er nå. Og hvor lenge er en generasjon? Anonymous poster hash: a4251...c89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå