pippip Skrevet 18. juli 2015 #1 Skrevet 18. juli 2015 Jeg skal til Egersund et par dager neste uke og har litt tid til overs som jeg gjerne vil bruke på noen turer. Lurer derfor på om det er noen som har forslag til fine turer i området? Det kan være både fjelltopper eller langs kysten, lange og korte. Alle forslag mottas med takk
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #2 Skrevet 18. juli 2015 Har du bil? På Eigerøya, rett utenfor Egersund, er det fine turmuligheter. Enten bare i heia, eller tursti opp til fyret. Dette er på nordsiden av øya, er kun kjent der . Anonymous poster hash: 6b7a8...f0b
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #3 Skrevet 18. juli 2015 Hvorfor ikke besøke Sogndalstrand ? Et idyllisk lite sted som er vel verd å besøke Anonymous poster hash: 9cc27...3a9 1
pippip Skrevet 18. juli 2015 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2015 Jeg har bil ja:) Googlet fyret på Eigerøya og skal ta turen ut dit.
_LanciA_ Skrevet 18. juli 2015 #5 Skrevet 18. juli 2015 Mysinghålå, vedafjellet i sirevåg (gamle kanonstilinger), vannbassenga, varbergtårnet og auglend 1
JHF Skrevet 18. juli 2015 #6 Skrevet 18. juli 2015 Gå fra Hellvik stasjon til Egersund langs Gamle Jærbanen. Fantastisk tur og du slipper å tenke så mye på transport til å fra, siden du kan ta toget den veien du ikke går. En annen flott tur i heialandskap er å gå Vestlanske Hovedvei fra Ogna til Hellvik. 2
pippip Skrevet 19. juli 2015 Forfatter #7 Skrevet 19. juli 2015 Takk for gode forslag! Både fyret, vannbassengene og gamle hovedvei virker som fine turer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå