Gjest MrsL Skrevet 8. september 2004 #1 Del Skrevet 8. september 2004 Kan nattlysolje ha innvirkning på syklus eller på hormoner som gjør at egget ikke modner godt nok til å bli befruktet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 8. september 2004 #2 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg har funnet noen tråder til deg. Vet ikke hvor aktuelle de er, men det skader jo ikke å se på de alikevell... Ikke noe fruktbart sekret Finner ikke EL-dagen Nattlysolje Nattlysolje og forsiktighetsregler Slik det ser ut for meg, så skal nattlysolje øke fruktbarheten, og tas mellom mens og eggløsning for å unngå at nattlysoljen påvirker sjansene for at egget skal kunne feste seg. Nattlysolje ser ut som om påvirker kroppens naturlige utskillelse av EL-slim, slik at svømmerene lettere skal kunne nå frem (og det er jo ikke noe negativt) Det var flere tråder inne på www.snartgravid.com som kom frem når jeg søkte på nattlysolje også, men jeg orker ikke å ta med alle her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 8. september 2004 #3 Del Skrevet 8. september 2004 Tusen takk. Skal se nærmere på de linkene i helgen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå