AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #21 Skrevet 18. juli 2015 Ts her. Beklager folkens, hadde et behov for å "tømme" meg et sted i dag, og dessverre for dere ble det her på forumet. Jeg er ikke sikker på hva jeg mer skal skrive. Det har vært en tung periode og en trist dag! Takk for at dere tok dere tid til å lese det jeg skrev & nei dette er nok dessverre ikke noe jeg gjør for "gøy". Ha en fortsatt fin sommer Anonymous poster hash: d2e1a...614
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #22 Skrevet 18. juli 2015 Ts her. Beklager folkens, hadde et behov for å "tømme" meg et sted i dag, og dessverre for dere ble det her på forumet. Jeg er ikke sikker på hva jeg mer skal skrive. Det har vært en tung periode og en trist dag! Takk for at dere tok dere tid til å lese det jeg skrev & nei dette er nok dessverre ikke noe jeg gjør for "gøy". Ha en fortsatt fin sommer Anonymous poster hash: d2e1a...614
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #23 Skrevet 18. juli 2015 Ts her. Beklager folkens, hadde et behov for å "tømme" meg et sted i dag, og dessverre for dere ble det her på forumet. Jeg er ikke sikker på hva jeg mer skal skrive. Det har vært en tung periode og en trist dag! Takk for at dere tok dere tid til å lese det jeg skrev & nei dette er nok dessverre ikke noe jeg gjør for "gøy". Ha en fortsatt fin sommer Anonymous poster hash: d2e1a...614
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #24 Skrevet 18. juli 2015 Ts her. Beklager folkens, hadde et behov for å "tømme" meg et sted i dag, og dessverre for dere ble det her på forumet. Jeg er ikke sikker på hva jeg mer skal skrive. Det har vært en tung periode og en trist dag! Takk for at dere tok dere tid til å lese det jeg skrev & nei dette er nok dessverre ikke noe jeg gjør for "gøy". Ha en fortsatt fin sommerAnonymous poster hash: d2e1a...614 Fem like innlegg, og du svarte ikke på et eneste av spørsmålene som ble stilt. Som feks hva du gjør med de som hadde bestilt reise langveisfra? Hva synes forresten forloveden din om at hele bryllupet blir avlyst pga en håndfull "venner"? Anonymous poster hash: 4f8ce...2cf 4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #25 Skrevet 19. juli 2015 - Mine forlovere var jo nettopp mine 5 venner. - Vi avlyste ikke bryllupet i går, men fra 3 mnd siden. Jeg var bare ekstra lei meg i går siden det var bryllupsdagen. - Har ingen andre jeg kan bruke til forlover av en privat grunn.Anonymous poster hash: d2e1a...614 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #26 Skrevet 19. juli 2015 Fem like innlegg, og du svarte ikke på et eneste av spørsmålene som ble stilt. Som feks hva du gjør med de som hadde bestilt reise langveisfra? Hva synes forresten forloveden din om at hele bryllupet blir avlyst pga en håndfull "venner"?Anonymous poster hash: 4f8ce...2cf Ang fem like innlegg så var jeg uheldig da jeg skriver fra en mobil. Må være måte på til hakking og negativitet.Anonymous poster hash: d2e1a...614 5
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #27 Skrevet 19. juli 2015 Kan dere ikke ha et mindre bryllup bare dere to? Kan være like greit hvis dere har så dårlige venner. Ellers så måtte vel noen av de som hadde gledet seg til å komme, fungere som forlovere? Anonymous poster hash: 4f8ce...2cf 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #28 Skrevet 19. juli 2015 Noe så vanvittig som å avlyse bryllupet pga noe som antagelig er en stor misforståelse. Hva med alle de andre gjestene? Selvfølgelig er det noen andre du kunne bedt om å være forlover, søsken, slektning - her synes jeg rett og slett du har overreagert noe voldsomt. Det er jo ikke veninnene dine som har ødelagt bryllupet ditt - dere har valgt å avlyse det fordi de ikke kommer. Du sier altså at det er viktigere at veninnene dine er der, enn at du blir gift med mannen din. Det blir bare for merkelig for meg. Anonymous poster hash: cc9e7...2bd
Portvinpiken Skrevet 19. juli 2015 #29 Skrevet 19. juli 2015 Jeg synes også dette høres veldig merkelig ut. Jeg vet ihvertfall at jeg (og min mann) ville blitt veldig betenkt dersom den ene av oss hadde avlyst bryllupet (OG kastet bort 200.000 kr!?!?), pga. uoverensstemmelser med venner! Det er da ikke vennene en skal gifte seg med. Den viktigste personen i bryllupet og som dukker opp er vel mannen man skal gifte seg med?
estrella Skrevet 19. juli 2015 #30 Skrevet 19. juli 2015 Jeg skjønner ikke hvorfor dere avlyste bryllupet? Jeg hadde aldri giddet det. Om det så var vanskelig å finne noen andre som kunne vært forlover så ville jeg da bare tatt selve vielsen dagen før eller samme dag, dere to på tinghuset. Og hatt en stor fest etterpå. Skjønner at det er kjipt å avlyse, men her ser jeg faktisk ikke hvorfor dere gadd? Det er jo deres dag, drit i de få personene som tydeligvis ikke klarer å fortelle hvorfor de handler/reagerer slik de gjør.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #31 Skrevet 19. juli 2015 Fem like innlegg, og du svarte ikke på et eneste av spørsmålene som ble stilt. Som feks hva du gjør med de som hadde bestilt reise langveisfra? Hva synes forresten forloveden din om at hele bryllupet blir avlyst pga en håndfull "venner"? Anonymous poster hash: 4f8ce...2cf - Mine forlovere var jo nettopp mine 5 venner. - Vi avlyste ikke bryllupet i går, men fra 3 mnd siden. Jeg var bare ekstra lei meg i går siden det var bryllupsdagen. - Har ingen andre jeg kan bruke til forlover av en privat grunn.Anonymous poster hash: d2e1a...614 Forlovede og forlovere er ikke det samme... Anonymous poster hash: e508a...2ec 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #32 Skrevet 19. juli 2015 Om du er av typen som avlyser bryllupet ditt og sier det er pga forloveren trakk seg og at dine nærmeste venner har snakket bak ryggen din, så vil jeg tro du overreagerer på andre ting og. Muligens legger skylden på andre også. Da har nok dine venner gode grunner til å trekke seg selv om du ikke evner å se det selv. Det er nok en rekke hendelser som har toppet seg for dem. At de ikke vil snakke med deg er nok fordi de mener du burde åpne øynene dine og få såpass selvinnsikt at du ser problemet selv.Anonymous poster hash: ff9cf...f9c
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #33 Skrevet 19. juli 2015 Forlovede og forlovere er ikke det samme... Anonymous poster hash: e508a...2ec Har noen sagt det? Jeg spurte hva forloveden synes, fordi det virker som mannen er merkelig fraværende i denne problemstillingen. Anonymous poster hash: 4f8ce...2cf 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #34 Skrevet 19. juli 2015 Jeg var ute for noe lignende, men vi giftet oss likevel.. Anonymous poster hash: 323bf...f59
Alja Skrevet 20. juli 2015 #35 Skrevet 20. juli 2015 For noen rævva venner! Hadde aldri sett på dem igjen. Fykj 1
Sheherasade Skrevet 24. juli 2015 #36 Skrevet 24. juli 2015 TS, hvordan går det? Håper virkelig at du og forloveden din har funnet ut av dette og vil gifte dere snart. Som andre sier her skal dette dreie seg om dere to, ikke andre. Og så får du sette "vennene" som andreprioritet og prøve å finne ut hva som egentlig skjedde. Men viktigst av alt: Gift dere. Ikke få noen til å ødelegge for dere! Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå