AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #1 Skrevet 18. juli 2015 Vi er er et par i begynnelsen av 30åring. Vi har spart, planlagt og GLEDET oss til bryllupet som etter planen skulle vært i dag. Men etter at min forlover trakk seg og vennene mine kutter meg mer og mer ut så har jeg og min kommende mann avlyst hele bryllupet.... Vi har invitert folk fra nesten hele Norge og vi veit at folk gledet seg. Derfor var det med tungt hjerte at vi måtte avlyse. Det aller verste er at jeg ikke får svar når jeg spør om grunnen til at alle mine 4-5 venninner trekker seg unna meg. Det er akkurat som at noen har sagt noe... Jeg skrev til hun som skulle være min forlover "Hva er grunnen til at du trekket deg?" Fikk bare "det føles ikke bra å bruke av tida mi på feil personer" fikk jeg tilbake. Jeg svarte at "vi er voksne mennesker så jeg vil gjerne ha et svar på hvorfor hun trekker seg fra en såpass stor tillitserklæring som å være forlover faktisk er" Men det var hun ikke interessert i å svare på. Jeg spurte også en annen av mine venninner om hvorfor min forlover hadde trekt seg, det var da åpenbart at det var snakket bak min rygg og at hun var klar over grunnen... Jeg har også forsøkt ringe min forlover men hun har ikke tatt tlf, i stede har jeg fått en melding "Det er ikke naturlig å snakke med deg i tlf" Da jeg svarte "Er du ikke interessert i å redde vennskapet vårt? Jeg fortjener å få svar på hvorfor" Det verste er at dette er mine venninner gjennom 20+ år. Jeg kan med hånden på hjertet si at - jeg har ikke sagt eller gjort noe mot noen dem (Jeg bor også 10+ timer fra dem, så får dessverre ikke reist til dem for å prate) Så nå sitter jeg her venneløs, med en stor bryllupsregning, og bare gråter 😯 Føler alt og alle går i mot meg nå.. Vi har spart i flere år til dette bryllupet og brukt 200 000 kr 😣 Dette et penger vi ALDRI ser igjen.Anonymous poster hash: d2e1a...614 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #2 Skrevet 18. juli 2015 Beklager om det er skrivefeil på innlegget mitt over her, men sliter med dysleksi 😌Anonymous poster hash: d2e1a...614
Rainbow Skrevet 18. juli 2015 #3 Skrevet 18. juli 2015 Så utrolig trist og vondt at vennene dine behandler deg sånn! Du fortjener en forklaring! Men hvorfor førte det til avlysning? Det er jo du og din kjære sin dag, der dere feirer deres kjærlighet, de idiotene av noen venner burde ikke få lov til å ødelegge det! Kunne du ikke fått en annen forlover (venn, søster, kusine, venn av mannen), hatt et fantastisk bryllup som dere og alle de gjestene som ville komme hadde kost dere med og ikke brydd dere om falske folk? Dere fortjener drømmebryllupet selv om enkelte føler for å ødelegge!! 13
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #4 Skrevet 18. juli 2015 Kunne dere ikke bare gjennomført bryllupet uten de 4-5 "beste" vennene? Hadde sannelig ikke avlyst et bryllup til 200 000 av noen annen årsak enn om det ble slutt med brudgommen. Anonymous poster hash: 4f8ce...2cf 39
Gjest SykkelJenny Skrevet 18. juli 2015 #5 Skrevet 18. juli 2015 Jeg forstår ikke at du avlyser et bryllup pga av venninnene ikke kan komme. Det er jo ikke de du skal gifte deg med. Og tape 200.000? Det er nesten som jeg tror du tuller når du skriver dette.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #6 Skrevet 18. juli 2015 Skjønner du blir lei deg, men kan virkelig ikke skjønne at dere avlyser bryllupet av den grunn. Det er jo ekteskap det handler om. Dette forstår jeg bare ikke. Hva er det du har gjort siden venninner forsvinner en etter en? Anonymous poster hash: 738b7...70d 1
Havbris Skrevet 18. juli 2015 #7 Skrevet 18. juli 2015 Det er jo mannen du skal gifte deg med, ikke vennene dine. Du kan fint gifte deg selv om vennene uteblir - ikke la de ta kontroll over dine planer! 6
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #8 Skrevet 18. juli 2015 Jeg hadde gjennomført bryllupet og gitt de gjenværende gjestene en helvetes bra fest! Det er jo ikke bryllupsfesten i seg selv som er viktig,men at dere to gifter dere og feirer dette sammen med gjester som er glade på deres vegne. Anonymous poster hash: e295d...552 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #9 Skrevet 18. juli 2015 Dette må da være en tulle(trolle)tråd? Man avlyser da ikke et stort bryllup fordi om man har problemer med 4-5 venninner? Sånne "venninnegreier" er veldig fjortis, og TS er i 30-årene? Dette tror jeg ikke på. Anonymous poster hash: 727ab...bed 19
skruf Skrevet 18. juli 2015 #10 Skrevet 18. juli 2015 Sier som resten her: jeg hadde ikke avlyst bryllupet bare pga 4-5 venninner! Skal 4-5 hurper (for ja, de oppfører seg sånn) få den store glede av å ødelegge bryllupet ditt Ts? Nei, finn deg en annen forlover og gjennomfør bryllupet og ha en fantastisk dag sammen med mannen din, familie og ekte venner. Legg ut bilder av det fantastiske bryllupet, smil og vis glede og lykke, så gnur du det inn til disse damene. 7
Gjest SykkelJenny Skrevet 18. juli 2015 #11 Skrevet 18. juli 2015 Dette må da være en tulle(trolle)tråd? Man avlyser da ikke et stort bryllup fordi om man har problemer med 4-5 venninner? Sånne "venninnegreier" er veldig fjortis, og TS er i 30-årene? Dette tror jeg ikke på. Anonymous poster hash: 727ab...bed Helt enig med deg. Og når man attpåtil taper 200.000 ... jeg nekter nesten å tro det er sant.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #12 Skrevet 18. juli 2015 Du tuller! Man avlyser ikke et bryllup pga konflikt med venninner. Og du har helt klart gjort noe, eller så har gamle skjulte synder kommet frem i dagen. Du får ringe alle venninnene dine og snakke med dem, man tar ikke diskusjoner over sms. Tviler på at alle fem lar være å svare tlf. Anonymous poster hash: 526b1...896 1
Portvinpiken Skrevet 18. juli 2015 #13 Skrevet 18. juli 2015 Noen som kjeder seg i ferien? Dette kan umulig stemme. 6
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #14 Skrevet 18. juli 2015 Om du avlyser,så er det noe rart med dere. Anonymous poster hash: b891d...d22 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #15 Skrevet 18. juli 2015 Sier som resten her: jeg hadde ikke avlyst bryllupet bare pga 4-5 venninner! Skal 4-5 hurper (for ja, de oppfører seg sånn) få den store glede av å ødelegge bryllupet ditt Ts? Nei, finn deg en annen forlover og gjennomfør bryllupet og ha en fantastisk dag sammen med mannen din, familie og ekte venner. Legg ut bilder av det fantastiske bryllupet, smil og vis glede og lykke, så gnur du det inn til disse damene. Litt vanskelig å gjennomføre det nå siden TS skrev det skulle være i dag, og det skulle komme folk fra hele landet Jeg håper inderlig de avlyste dette før gjestene rakk å bestille seg flybilletter og hotell. Hvis ikke blir det jo nesten like dyrt som å gjennomføre det. Jeg hadde i hvert fall krevet utgiftene mine dekket hvis et bryllup med lang reise ble avlyst med en sånn begrunnelse som dette. Anonymous poster hash: 4f8ce...2cf 5
peppermyntete Skrevet 18. juli 2015 #16 Skrevet 18. juli 2015 Det her MÅ da være tull!! Man avlyser ikke et bryllup til 200 000 pga noen smålige venninner....! :O 4
Gjest Bibbipus Skrevet 18. juli 2015 #17 Skrevet 18. juli 2015 Hvor er TS? Håper virkelig dette ikke er sant, eller i det minste at det er smurt TYKT på når det er skrevet 200 000 (håper det er en 0 for mye!!!). Eller så er det bare veldig veldig trist at noen kan klare å få seg til å avlyse bryllupet for noe sånt.
makkapakka Skrevet 18. juli 2015 #18 Skrevet 18. juli 2015 TS er sikkert i sitt eget bryllup nå..og koser seg værre med både venninner og folk fra hele Norge 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #19 Skrevet 18. juli 2015 Ts her. Beklager folkens, hadde et behov for å "tømme" meg et sted i dag, og dessverre for dere ble det her på forumet. Jeg er ikke sikker på hva jeg mer skal skrive. Det har vært en tung periode og en trist dag! Takk for at dere tok dere tid til å lese det jeg skrev & nei dette er nok dessverre ikke noe jeg gjør for "gøy". Ha en fortsatt fin sommer Anonymous poster hash: d2e1a...614 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #20 Skrevet 18. juli 2015 Ts her. Beklager folkens, hadde et behov for å "tømme" meg et sted i dag, og dessverre for dere ble det her på forumet. Jeg er ikke sikker på hva jeg mer skal skrive. Det har vært en tung periode og en trist dag! Takk for at dere tok dere tid til å lese det jeg skrev & nei dette er nok dessverre ikke noe jeg gjør for "gøy". Ha en fortsatt fin sommer Anonymous poster hash: d2e1a...614
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå