lene24 Skrevet 8. september 2004 #1 Skrevet 8. september 2004 hei! Lurte på om noen hadde noen erfaringer med Mary Kay produkter? Har nettopp kjøpt en 3 i 1 pakke som inneholder ansiktscrub, dagkrem og foundation. Er fornøyd med dem til nå, men synes det er vannvittig dyre priser på disse produktene! En kan jo like gjerne kjøpe anerkjennede merker som YSL, Dior, Chanel etc.
Gjest Paff Skrevet 8. september 2004 #2 Skrevet 8. september 2004 Min mor på 50 bruker disse produktene og er veldig fornøyd. Jeg fikk en genial toalettveske fra Mary Kay i gave fra henne forleden og elsker den - den kan åpnes og henges på veggen og har fire mindre toalettvesker inni som man kan rive av. Disse er gjennomsiktige så man ser hva som er inni. Vel, var ikke så godt svar på spm, men bittelitt kanskje?
lene24 Skrevet 8. september 2004 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2004 De har en del anti age produkter, jeg har faktisk en anti age dagkrem :-) Er fornøyd, men ikke med prisen :veldigsur:
Carmen_ Skrevet 8. september 2004 #4 Skrevet 8. september 2004 Moren min har disse søte glassflaskene for rynker hjemme. Hun ELSKER dem. Selv brukte jeg renseserien for fet hud før og var ganske fornøyd
myagi Skrevet 8. september 2004 #5 Skrevet 8. september 2004 Jeg synes det er en veldig god pris. Min mor kjøpte akkurat en liten til medium krukke anti-stress krem fra Matis. Pris: 800 kr. Den er utrolig drøy, så det er jo nesten det man må gå etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå