Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om han var hyggelig og sjarmerende?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De er hyggelige og sjarmerende. Jeg gikk rett i fella. Holdt på å ødelegge meg fullstendig.

Anonymous poster hash: b6612...acf

AnonymBruker
Skrevet

Haha, alle er jo hyggelige og sjarmerende i starten da... Aldri om jeg kunne datet en om jeg viste at han var det, men de er ikke så lett å kjenne igjen før man blir godt kjent med de...

Anonymous poster hash: 072b6...4e6

AnonymBruker
Skrevet

Haha, alle er jo hyggelige og sjarmerende i starten da... Aldri om jeg kunne datet en om jeg viste at han var det, men de er ikke så lett å kjenne igjen før man blir godt kjent med de...

Anonymous poster hash: 072b6...4e6

Jo, hvis man lærer om de røde flaggene. Les gjerne boken Sjarmør og tyrann, som kan leses gratis på Nasjonalbibliotekets sider

Anonymous poster hash: dbfd6...6f2

Skrevet

Om jeg visste han var en psykopat fra starten av - nei. Dessverre er det slik at man ikke vet om noen er psykopat før det har gått en stund og oppstått sterke følelser...

Skrevet

hvorfor så mange fordommer mot psykopater? de er forskjellige individer alle som en. syntes ikke det er greit å forhåndsdømme folk

Skrevet

Har også selv gått i fella. Var "drømmemannen" i begynnelsen. Som etterhvert ble til et monster.

Ang, dating. Hadde jeg visst at personen var en psykopat, så nei. Hvem vil det?  :frown:

• Liker 1
Skrevet

hvorfor så mange fordommer mot psykopater? de er forskjellige individer alle som en. syntes ikke det er greit å forhåndsdømme folk

Fordi "psykopat" ikke er en bestemt diagnose eller en væremåte (som det var før), men et nedvergende stempel på ekstremt kontrollerende, narsissistiske og manipulerende mennesker som kan gå så langt som å ødelegge andres liv fullstendig. Tror ikke noen i hele verden ville valgt å date en slik person om de visste dette om den.

Finnes mange der som "mangler medmenneskelighet" eller er kaldere enn resten av befolkningen, men det betyr ikke at de vil oppføre seg som en psykopat ville gjort.

Skrevet

Fordi "psykopat" ikke er en bestemt diagnose eller en væremåte (som det var før), men et nedvergende stempel på ekstremt kontrollerende, narsissistiske og manipulerende mennesker som kan gå så langt som å ødelegge andres liv fullstendig. Tror ikke noen i hele verden ville valgt å date en slik person om de visste dette om den.

Finnes mange der som "mangler medmenneskelighet" eller er kaldere enn resten av befolkningen, men det betyr ikke at de vil oppføre seg som en psykopat ville gjort.

jeg syntes ikke noe om å forhåndsdømme mennesker utifra en "diagnose". 

ikke alle som er bipolar er like, ikke alle som er sosial fobikere er like and so on. du skjønner sikkert tegninga. 

om dere har funnet kjemien og lykken med hverandre hvorfor gi det opp? jeg tenker at det er greit å bli kjent med vedkommende først før man dømmer vedkommende uansett

Skrevet

ikke alle som er bipolar er like, ikke alle som er sosial fobikere er like and so on. du skjønner sikkert tegninga. 

om dere har funnet kjemien og lykken med hverandre hvorfor gi det opp? jeg tenker at det er greit å bli kjent med vedkommende først før man dømmer vedkommende uansett

Jojo, men det er jo her de fleste brenner seg. Man tror man har funnet kjemien og lykken, men så blir din utvalgte til et monster. Om jeg hadde visst at vedkommende f.eks. slo sin forrige kjæreste, hadde jeg ikke klart å hatt et åpent sinn, uansett hvor hyggelig og sjarmerende han måtte ha vært.

• Liker 1
Skrevet

Nei altså, jeg tror jeg står over.

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig kan jeg det.

Anonymous poster hash: 4aff5...001
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne det så lenge psykopaten bare var slem mot andre. Folk er så slemme mot meg så det hadde de fortjent!

Anonymous poster hash: 7225c...6d5
Gjest Cartman
Skrevet

Det kan godt være, men psykopater er noe helt annet en bipolare og narsissister. Psykopater er de mest ekstreme av de ekstreme.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, psykopater er kjedelige.

Anonymous poster hash: ec6f7...f3b
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Holdt det ikke med psykopattråden på samlivsforumet, wub wub? (Joda, vi vet alle at Gjest er din andre brukerkonto).  Du bare måtte lage en til. Det er ikke normalt å være så opphengt i diagnoser som du er, og særlig ikke det å glorifisere psykopati. Hvis du virkelig hadde hatt innsikt i hva en psykopat gjør mot andre mennesker, hadde du holdt deg for god til dette. 

Anonymous poster hash: b7994...890
AnonymBruker
Skrevet

Herregud så mange slike tråder som florerer her nå.

Tror jeg skal starte en ny: "Kunne du datet en katt?"

Anonymous poster hash: d7a0e...1c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...