AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #1 Skrevet 17. juli 2015 Ettåringen har vært syk i et par dager. Hadde rett i overkant av 40 grader da vi sjekket i sju tiden, fikk da en paracet. Sjekket han nå og da hadde han 35,4. Har hendt en gang før, da var vi på legevakta, men fikk beskjed om at det bare var virus. Og fikk egentlig ikke noe skikkelig svar på det med lavere temperatur. Noen som vet om dette kan være en bivirkning til pataceten? Legevakta åpnet ikke før i morgentidlig. Så får ikke sjekket der i kveld.Anonymous poster hash: 73ce7...ddc
minister-mio Skrevet 17. juli 2015 #2 Skrevet 17. juli 2015 Det bør finnes en åpen legevakt du kan ringe til.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #3 Skrevet 17. juli 2015 Det bør finnes en åpen legevakt du kan ringe til. Ikke i området nei. Det nærmeste er flere timers biltur unna, og siden vi har opplevd det tidligere uten at det var grunn til bekymring følger jeg heller ekstra med og bruker amk dersom det blir værre. Barnet virker å være i ok form.Anonymous poster hash: 73ce7...ddc
minister-mio Skrevet 17. juli 2015 #4 Skrevet 17. juli 2015 Ikke i området nei. Det nærmeste er flere timers biltur unna, og siden vi har opplevd det tidligere uten at det var grunn til bekymring følger jeg heller ekstra med og bruker amk dersom det blir værre. Barnet virker å være i ok form.Anonymous poster hash: 73ce7...ddc jeg ser ikke hvordan det at det er times biltur til legevakten gjør at du ikke kan ringe 1
Wonderbitch Skrevet 18. juli 2015 #5 Skrevet 18. juli 2015 Mange har lavere kroppstemperatur naturlig. Jeg har feks 35.9 når jeg er frisk, og ca 37 om jeg er syk. Regner med at det samme gjelder for barn? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå