Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2002 #1 Del Skrevet 7. juli 2002 hei! jeg lurer på om noen kan komme med noen trøstens ord. Jeg er bare 10 uker på vei, men er mye kvalm,spesielt på kveldene, og så er jeg uopplagt, slapp, og svimmel avog til, og litt trøttere enn ellers. Vil dette vare hele svanger skapet, skal jeg ikke ha mer enn en unge i hvertfall, dette er for jævlig! Vil dette bli litt bedring på senere i svangerskapet? har dårlig matlyst og spiser ikke så mye heller, og det er mye mat som lukter pyton, spesielt den maten jeg lager selv..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 7. juli 2002 #2 Del Skrevet 7. juli 2002 det kommer til å gå over snart jeg hadde akurrat lik deg, klarte ikke spise den maten jeg laget selv. Lyktet ikke godt synes jeg da. men kvalmen kommer til å bli bedre etter 12 uke sier mange *gir deg en stooor kleeem* og håper at du snart føler deg bedre Kjempe kleeeeeeem i fra meg til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pludre Skrevet 7. juli 2002 #3 Del Skrevet 7. juli 2002 Heisann :D Jeg har bare en ting å si, det går over. Jeg også var veldig kvalm i begynnelsen, men jeg var ikke kvalm etter uke 14, det begynte i uke 8. En ting jeg hadde god nytte av, var å drikke ingefærøl, det tok kvalmen min, også var jeg på helsekosten og kjøpte ingefærtabletter, og det hjalp veldig Du kommer til å bli helt fin igjen on noen uker, ikke fortvil, resten av svangerskapet kommer garantert til å bli bedre, jeg vet , for jeg har vært igjennom det selv. Ønsker deg masse lykke til videre med babyen i magen :D :D Det kommer til å gå så fint skal du se Masse klemmer fra Pludre og lille Emil på 11 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2002 #4 Del Skrevet 7. juli 2002 hei tusen takk for trøstende ord! jeg skrev dette i går, og føler meg mye bedre i dag! jeg har ikke vært ordentlig kvalm i dag, bare litt dårlig matlyst og litt var for enkelte lukter og matvarer, så nå er jeg nesten bekymret... tenk hvis babyen har dødd inne i meg? begynner nesten å tenke slik.... Synes dette er mystiske greier, og det virker som om det kommer periodevis, noen dager trøtt, andre dager kvalm. jeg er veldig bekymret om alt går bra med graviditeten min, og jeg både gleder og gruer meg fælt til første ultralyd undersøkelse, tenk hvis det er noe galt med babyen? men jeg får tenke positivt istedet. stooor klem fra meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. juli 2002 #5 Del Skrevet 13. juli 2002 Noen sier at "jo kvalmere du er jo friskere er barnet". Ikke vet jeg om det er noe i det, men det er godt å tenke på. Lykke til Venn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå