Gå til innhold

UIB: Studentweb, søknadsweb, sebra, kark osv. Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har klart å komme meg inn på studentweb og har nå betalt semesteravgiften.

Men hva er dette andre greiene? Sebra, søknadsweb osv? Hva mer skal jeg gjøre?

Og så lurer jeg på om noen vet om jeg må melde meg opp til arbeidsgruppe og storgruppe selv på jus UIB, eller om det er noe som blir tildelt automatisk?

Takker for svar.

Anonymous poster hash: 0bfdd...057

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har ingen gode svar. Lurer på det samme. Skal også på jus i Bergen, men starter på tredje året.

Anonymous poster hash: 218b6...29e

Hmm.. Men kommer du deg inn på studentweb? Da kan du iallfall betale semesteravgiften.

http://www.uib.no/student/48819/semesterregistrering

AnonymBruker

Hmm.. Men kommer du deg inn på studentweb? Da kan du iallfall betale semesteravgiften.

http://www.uib.no/student/48819/semesterregistrering

Nei, står at jeg ikke har studierett. Leste at jeg ikke kunne betale før jeg hadde fått bekreftet plass ved studiestart eller noe sånt. Finner ikke ut hvordan jeg betaler hvertfall.

AnonymBruker

Kommer dere fra andre studiesteder siden dere ikke vet/får til det dere skal gjøre? Bare å ringe informasjonen på fakultetet, eller eventuelt sende en epost. De som har studert v UiB fra førsteåret blir tildelt grupper. Først på fjerdeåret må man aktivt velge seminargruppe (1.-3.-år arbeidsgrupper/storgrupper tildelt fra fakultetet).

Anonymous poster hash: 560fe...caf

AnonymBruker

Kommer dere fra andre studiesteder siden dere ikke vet/får til det dere skal gjøre? Bare å ringe informasjonen på fakultetet, eller eventuelt sende en epost. De som har studert v UiB fra førsteåret blir tildelt grupper. Først på fjerdeåret må man aktivt velge seminargruppe (1.-3.-år arbeidsgrupper/storgrupper tildelt fra fakultetet).

Anonymous poster hash: 560fe...caf

Jeg gikk 2 år i Oslo og skal over til Bergen nå. Derfor jeg ikke vet det. Fakultetet er stengt til mandag og jeg er utålmodig.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...