Gå til innhold

Noen som har vært på Blue Village seven seas i Side/Tyrkia?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

har noen vært på dette hotellet og kan si litt om erfaringene?

Anonymous poster hash: 00986...d1d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke vært på akkurat seven seas hotellet, men har vært på flere Blue Village og blue star hotell tidligere, blant annet Pascha Bay i alanya, og har vært storfornøyd med alle oppholdene!! Vet ikke om du reiser alene eller med familie, barn? Jeg synes hvertfall at Blue Village har fantastiske forhold for en familie.

Jeg husker mitt første opphold på Blue Village som liten, vi barna var med i en fritidsklubb på hotellet som het Super Kids, mens de minste barna var med i Bamseklubben. Dette var kjekt for oss små, å få litt lek i dagen, ikke bare strand og basseng. Allikevel er det ett lite badeland som også er gøy! :laugh:

For de vokse er det tilbud som tyrkisk bad og annen type spa, liker! og om du vil ha fred fra maset går det an å prøve å få seg en plass ute på piren, der er det litt roligere enn inne på selve området. :briller:

Underholdningen om kveldene for hele familien er KJEMPEGØY!

Hotellene er kjent for å ha store områder med basseng som passer for alle, god mat og vanligvis lett å komme seg til nærmeste strand. SÅ om du allerede har bestilt ferietur på dette hotellet kan du glede deg!! Og hvis ikke vil jeg virkelig anbefale deg å gjøre det, du kommer ikke til å angre!

Verdens beste familieferie! :danse:

http://www.startour.no/feriereiser/tyrkia/antalyakysten/alanya/pascha-bay/pc-000003053/

Anonymous poster hash: 008f8...8a3
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare jeg og mannen som drar :)

Takk så mye for din kommentar. Ikke lett å bestemme seg..leser mye på tripadvisor og lest en kommentar som får meg til å tenke..hele familien ble syke på dette hotellet, og det er visstnok ikke så bra som startour påstår..

Hm..

Flere ?

Ts

Anonymous poster hash: 00986...d1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...