AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #1 Skrevet 17. juli 2015 Skal sende inn politiattest til skolen jeg skal begynne på, og det står at man må legge ved bekreftelse fra arbeidsgiver for å sende inn søknaden. Men jeg skjønner ikke hva jeg skal sende? Fra hvilken jobb, fra hvem? Jeg har en jobb, skal jeg bare kontakte han og spørre om bekreftelse da? Anonymous poster hash: d3631...fbe
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #2 Skrevet 17. juli 2015 Bekreftelse på stillingen. Du får bare politiattest mot en spesiell arbeidsgiver/stilling. Anonymous poster hash: a70f3...39c
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #3 Skrevet 17. juli 2015 Jeg søkte om politiattest nå nettopp, og jeg sendte bare med brevet om skoleplass fra samordna opptak. Sto ingenting om noe bekreftelse fra arbeidsgiver til meg? Anonymous poster hash: 27e9f...4b3 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #4 Skrevet 17. juli 2015 Jeg søkte om politiattest nå nettopp, og jeg sendte bare med brevet om skoleplass fra samordna opptak. Sto ingenting om noe bekreftelse fra arbeidsgiver til meg? Anonymous poster hash: 27e9f...4b3 Står det her :s jaja, men da er det sikkert det jeg skal gjøre jeg også Ts Anonymous poster hash: d3631...fbe
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #5 Skrevet 17. juli 2015 Står det her :s jaja, men da er det sikkert det jeg skal gjøre jeg også Ts Anonymous poster hash: d3631...fbe Står det på søknaden du skal sende til politiet? Har du huket av for rett formål, altså "universiteter og høgskole"? Anonymous poster hash: 27e9f...4b3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #6 Skrevet 17. juli 2015 Står det på søknaden du skal sende til politiet? Har du huket av for rett formål, altså "universiteter og høgskole"? Anonymous poster hash: 27e9f...4b3 Wops, nei det gjorde jeg ikke... jeg bare valgte det som jeg skal ha som studium på universitetet... sendte en ny søknad om politiattest nå. Får jeg to stykker tilsendt i posten da? Håper jeg ikke gjorde noe dumt :s Har et annet spørsmål, ikke ang politiattest da... Er på lånekassen sin side nå, så står det "Velg avslutningsmåned og -år for graden/utdanningen du søker om støtte til nå" ...skjønte ikke det helt. Skal jeg sette måneden jeg begynner på skolen eller slutter om 3 år??? skjønner ingenting jeg.. TS Anonymous poster hash: d3631...fbe
Skriblerier Skrevet 17. juli 2015 #7 Skrevet 17. juli 2015 Wops, nei det gjorde jeg ikke... jeg bare valgte det som jeg skal ha som studium på universitetet... sendte en ny søknad om politiattest nå. Får jeg to stykker tilsendt i posten da? Håper jeg ikke gjorde noe dumt :s Har et annet spørsmål, ikke ang politiattest da... Er på lånekassen sin side nå, så står det "Velg avslutningsmåned og -år for graden/utdanningen du søker om støtte til nå" ...skjønte ikke det helt. Skal jeg sette måneden jeg begynner på skolen eller slutter om 3 år??? skjønner ingenting jeg.. TS Anonymous poster hash: d3631...fbe Du setter Juni 2018
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #8 Skrevet 18. juli 2015 Du setter Juni 2018 Oi shit jeg skrev mai 2016 men jeg skal jo studere i totalt fem år... Er det farlig å skrive feil der, hva gjør jeg da? Anonymous poster hash: d65c9...44d
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #9 Skrevet 18. juli 2015 Jeg søkte også politiattest på nett. Veldig greit og enkelt!Anonymous poster hash: e7984...a88
Skriblerier Skrevet 18. juli 2015 #10 Skrevet 18. juli 2015 Oi shit jeg skrev mai 2016 men jeg skal jo studere i totalt fem år... Er det farlig å skrive feil der, hva gjør jeg da?Anonymous poster hash: d65c9...44d Er graden din 3 eller 5 år? Tror ikke Lånekassen er så strenge på dette. Hvis de lurer på noe kontakter de deg.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #11 Skrevet 18. juli 2015 Er graden din 3 eller 5 år? Tror ikke Lånekassen er så strenge på dette. Hvis de lurer på noe kontakter de deg. Skal gå lektor, så 5 år. Som jeg skrev i første post..Anonymous poster hash: d65c9...44d
Skriblerier Skrevet 18. juli 2015 #12 Skrevet 18. juli 2015 Skal sende inn politiattest til skolen jeg skal begynne på, og det står at man må legge ved bekreftelse fra arbeidsgiver for å sende inn søknaden. Men jeg skjønner ikke hva jeg skal sende? Fra hvilken jobb, fra hvem? Jeg har en jobb, skal jeg bare kontakte han og spørre om bekreftelse da? Anonymous poster hash: d3631...fbe Wops, nei det gjorde jeg ikke... jeg bare valgte det som jeg skal ha som studium på universitetet... sendte en ny søknad om politiattest nå. Får jeg to stykker tilsendt i posten da? Håper jeg ikke gjorde noe dumt :s Har et annet spørsmål, ikke ang politiattest da... Er på lånekassen sin side nå, så står det "Velg avslutningsmåned og -år for graden/utdanningen du søker om støtte til nå" ...skjønte ikke det helt. Skal jeg sette måneden jeg begynner på skolen eller slutter om 3 år??? skjønner ingenting jeg.. TS Anonymous poster hash: d3631...fbe Det står ingenting om det i første post, og i et annet innlegg skriver du 3 år. Det var derfor jeg spurte. Uansett skal du skrive avslutningsåret og mnd (i ditt tilfelle skulle dette være Juni 2020). Du kan også sende en melding til Lånekassen gjennom postkassen din når du er logget inn, og skrive at du satte inn feil mnd/år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå