Gå til innhold

Hvormange barn vil dere ha-eller har dere???

Gjest Lottemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg likte også den teorien. Tror det ligger noe i den også, Lillemor. Så jeg håper og ber om å få mange friske små barn:-) Kanskje tree-fire-fem... Artig med søsken da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom jeg får velge selv og helsa er bra, så vil jeg ha 5 barn!! Det er en heltidsjobb og oppdra barn, og jeg ønsker og være hjemme med barna mine og være til sede for dem.

Har idag et barn, hadde et mareritt av et svangerskap, så dersom neste svangerskap blir slik, så stopper vi nok på to :-?

Veldig ening med teorien til Lisemor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Dings

Jeg har vært så heldig å få en liten sønn, og vet at det er et under å få et lite kjærlighetsbarn. Allikevel, skulle vi være så heldige å få en liten til, så tenker jeg det holder.

Å ha barn krever mye, man skal ha overskudd både når det gjelder tid, energi, økonomi, bare for å nevne noe. Jeg skjønner at man ikke må ha allverdens med penger for å oppdra barn, men jeg vil gjerne leve "romslig", jeg vil kunne ta barna med på reiser og slippe å snu på krona for å få lønna til å strekke til. Kall meg gjerne overfladisk! 8)

Jeg vil også gjerne ha en karriere i tillegg til min jobb som mor. Trenger ikke være en jobb høyt på strå, men jeg vil gjerne ha en jobb som jeg trives i og kan utvikle meg i. Klart man kan det med 5 unger også, men det blir utvilsomt tøffere.

To holder for meg, det er jeg rimelig sikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en liten gutt på 4 år fra et tidligere forhold, og har hele tiden sagt at det får greie seg med han..

Men nå har jeg (vi :) ) fått ny samboer, og vi skal gifte oss til neste år.

Nå som situasjonen er litt annerledes har jeg begynt å leke med tanken på å få et barn til :o , men samboeren er ikke superentusiastisk.

Han sier han ikke har noe behov for egne barn, han har nok med sønnen min (som han forøvrig like gjerne kunne vært pappa'n til, hadde ikke vært noen forskjell), men jeg syns det hadde vært litt kos med en liten en til..

Vi får se hva som skjer, vil ikke ha flere barn hvis vi begge ikke er 100% innstilt på det.

Og uansett blir det eventuelt bare ett barn til, flere enn to ser alt for slitsomt ut :ler:

Frk. Busybody :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg to barn, med ikke altfor stor aldersforskjell. Er allerede i gang, har en nydelig jente på 5 mnd. Til tross for en del problemer under fødselen (født 6 uker for tidlig, med keisersnitt) har jeg lyst til at hun skal få en bror eller søster. Men skulle det bli slik at hun blir enebarn tror jeg ikke hun tar noen skade av det heller...Kanskje blir hun litt mer bortskjemt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva er problemet med at den norske slekta dør ut?

Det gjør ihvertfall ikke meg noe hvem som bebor dette landet om hundre år....

Sånn er det alltid, folkegrupper forsvinner hen, og nye kommer til... hva er det som er så farlig med det?

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Enig med waco. Hvor mange generasjoner må foresten innvandrere bo i Norge før de blir norske? Hva som er norsk forandrer seg hele tida. Det er det som er utvikling. Jeg er gift med en utlending, og vi har 1 barn. Hvis jeg får 3 unger, er jeg med på å ødelegge den norske slekta, eller fører jeg den videre? Bare lurer.

Jen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juppi

Vi har to tette, og lurer på om vi har lyst til å prøve på nr. 3 om en stund. Vi har fått to flott jenter, men det hadde jo vært koselig med en lillebror også. Selvsagt vet vi at vi ikke kan bestemme kjønnet, så ei jente vil jo være velkommen.

Men av og til lurer jeg på om jeg orker babytiden enda en gang. Storesøster er nå 2,5, lillesøster snart 1,5 og livet begynner å bli litt roligere... Vi får se hva som skjer. Uansett synes jeg alle fortjener å få søsken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en gutt på snart 3 år fra før, og samboeren har ei jente (7 og et halvt) og en gutt (5 og et halvt) fra før.

Det holder i massevis akkurat nå, men jeg tror kanskje jeg har lyst på et barn til....om noen år... ikke riktig ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest eminel

Jeg har lyst på to eller tre barn, men bare jeg får ett så er jeg fornøyd!! Gleder meg masse til å bli mamma en gang. Blir tante en gang denne uka (sannsynligvis) og det blir kjempekoslig!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eminel

Gjest: Jeg er også sammen med en utlending. Det gjør ikke meg noe om jeg hadde fått unger med han. De hadde ikke blitt mindre norske enn andre unger selv om faren hadde vært fra Jugoslavia...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...