AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #1 Skrevet 17. juli 2015 Kjøper titt og ofte favorittkjeksen min, crispo melkesjokoladekjeks. Bare sånn tilfeldigvis så leste jeg innholdet i dag, og herregud...! Det første som sto var: Melkesjokolade(palmeolje....) Det stod palmeolje FIRE PLASSER i innholdsbetengelsen. Er det virkelig så ekstremt mye palmeolje i???? Hvorfor må det være så mye?! Hilsen ei som ikke vil kjøpe det mer.Anonymous poster hash: 3b6f7...563
wintergirl Skrevet 17. juli 2015 #2 Skrevet 17. juli 2015 Vet ikke hvor mye det er, men prøver selv å være oppmerksom på det da jeg ikke vil støtte det palmeoljeindustrien gjør. Får håpe de kutter ut mer av det etterhvert. Gjende kjeks er nå uten palmeolje, så kanskje crispo kjeksen fjerner palmeoljen snart de også
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #3 Skrevet 17. juli 2015 Kjøper titt og ofte favorittkjeksen min, crispo melkesjokoladekjeks. Bare sånn tilfeldigvis så leste jeg innholdet i dag, og herregud...! Det første som sto var: Melkesjokolade(palmeolje....) Det stod palmeolje FIRE PLASSER i innholdsbetengelsen. Er det virkelig så ekstremt mye palmeolje i???? Hvorfor må det være så mye?! Hilsen ei som ikke vil kjøpe det mer.Anonymous poster hash: 3b6f7...563 Forundrer meg at folk kjøper denne dritten. Svært få er utenAnonymous poster hash: 2dc3a...e7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå