maskineple Skrevet 17. juli 2015 #1 Skrevet 17. juli 2015 I den siste tiden har jeg truffet noen,fra Nord Afrika. Hun og familien har konvertert til å bli kristne. Jeg har opplevd mye rart, folk som sier det og det om deres kultur. Nei det er ikke slik, det er for det meste tradisjon for familiene deres å være beskyttende. Jeg har også merket at det er varierende tradisjon fra land til land. Grunnen til at jeg poster i skråblikk forumet er pga jeg selv har lagt tråder på forumet her hvor jeg kritiserer kulturen. Nå etter å faktisk ha snakket med folk som jeg kritiserte på forumet så skjønner jeg hvor feil jeg har tatt. Dette gjelder sikkert alle andre her på forumet som også drar hele grupper under en kam. Tenkte jeg skulle dele dette. 2
Arabella Skrevet 17. juli 2015 #2 Skrevet 17. juli 2015 Nord-Afrika består av mange land. Nord-Afrika - Wikipedia
Gjest Skrevet 17. juli 2015 #3 Skrevet 17. juli 2015 Så bra at du har blitt kvitt noen fordommer, og at du har innsett hvor dumt det er å dra alle under én kam 2
Gjest Walden Skrevet 17. juli 2015 #4 Skrevet 17. juli 2015 Grattis. Jeg har en bestevenn fra Libya, likevel er jeg i mot massiv innvandring. JØSS! GÅR DET AN!??? GÅR DET AN Å HA TO TANKER I HODET SAMTIDIG????
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #5 Skrevet 17. juli 2015 Det faktum at hun har konvertert til kristendommen er meget positivt hvis du ønsker å innlede et forhold. Det er ikke akseptert i Islam at en muslimsk kvinne blir sammen med en ikke-muslim, skaper mye problemer med familie etc. Anonymous poster hash: 383df...c51
Gjest Bond Skrevet 20. juli 2015 #6 Skrevet 20. juli 2015 Tråden ryddet for personangrep Bond, forumansvarlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå