Ojda Skrevet 17. juli 2015 #1 Del Skrevet 17. juli 2015 Har lurt på dette I en stund, men finner ikke noen gode nok svar på Internett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 17. juli 2015 #2 Del Skrevet 17. juli 2015 Antalya ligger i den asiatiske delen av Tyrkia. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 17. juli 2015 #3 Del Skrevet 17. juli 2015 ^som over x) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #4 Del Skrevet 17. juli 2015 Jeg mener at det hører til Europa. Er det ikke sånn at det bare er en del av Istanbul som egentlig hører til Asia? Anonymous poster hash: efad4...5ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 17. juli 2015 #5 Del Skrevet 17. juli 2015 Jeg mener at det hører til Europa. Er det ikke sånn at det bare er en del av Istanbul som egentlig hører til Asia? Anonymous poster hash: efad4...5ea Ikke kom her og skap forvirring. En liten del av det nordvestre Tyrka, inkludert en del av Istanbul, ligger i Europa. Resten er asiatisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym38 Skrevet 24. juli 2024 #6 Del Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 17.7.2015 den 15.03): Jeg mener at det hører til Europa. Er det ikke sånn at det bare er en del av Istanbul som egentlig hører til Asia? Anonymous poster hash: efad4...5ea 97% av Tyrkia er i Asia.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #7 Del Skrevet 24. juli 2024 Men ikke gå rundt og si du har vært i Asia fordi du har vært i Antalya er du snill. Anonymkode: 9dd2e...36e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå