Gå til innhold

Hvit, gjennomsiktig kjole med åpen rygg!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg kjøpte en hvit kjole med åpen cross rygg igår. Den var utrolig fin! Jeg la ikke merke til før jeg kom hjem at den var gjennomsiktig, og vet ikke hva jeg skal ha under. Noen forslag?

Anonymous poster hash: 4b882...c3e

AnonymBruker
Skrevet

Tetsittenende forresten.

Skrevet

Truse kanskje?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Truse kanskje?

Problemet er at jeg prøvde med en hvit truse under, og den så man GODT i tillegg til at man så niplene og formen på puppene godt.. Prøvde uten truse og, da syntes det ikke men man ser fortsatt godt oppe.

Skrevet

Finn en lys underkjole som til å ha under.. Lurt å ta med kjolen på butikken for å finne en som passer, om du ikke har hjemme.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Underkjole. 

Anonymous poster hash: e5530...310
AnonymBruker
Skrevet

Problemet er at jeg prøvde med en hvit truse under, og den så man GODT i tillegg til at man så niplene og formen på puppene godt.. Prøvde uten truse og, da syntes det ikke men man ser fortsatt godt oppe.

Hudfarget truse og bh, og evt en hudfarget underkjole hvis det er plass til det (hvis ikke plass, ville jeg byttet til en str større)

Anonymous poster hash: 9a1b9...5e9

AnonymBruker
Skrevet

Bh og underskjørt. 

Anonymous poster hash: 1e4f8...9e8
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sy for i kjolen :)

Anonymous poster hash: 9a1b9...5e9
Skrevet

Hudfarget truse og bh eller underkjole.

Og i Norge sier vi brystvorter.

• Liker 5
Skrevet

Bytt ut kjolen med en som ikke er så gjennomsiktig, så er problemet med innsyn løst.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hudfarget truse og bh eller underkjole.

Og i Norge sier vi brystvorter.

I Norge sier man hva man vil :)

Anonymous poster hash: ee310...6e4

• Liker 3
Skrevet

Nei, sier du det? Da skal jammen jeg begynne å kalle brystvorter for bringebær, for det synes jeg de ligner, rødrosa og litt knudrete.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei, sier du det? Da skal jammen jeg begynne å kalle brystvorter for bringebær, for det synes jeg de ligner, rødrosa og litt knudrete.

Det står du fritt til å gjøre om du vil. Hva andre sier har ikke du noe med å gjøre.

• Liker 1
Skrevet

Problemet er at jeg prøvde med en hvit truse under, og den så man GODT i tillegg til at man så niplene og formen på puppene godt.. Prøvde uten truse og, da syntes det ikke men man ser fortsatt godt oppe. Anonymous poster hash: 4b882...c3e

eves brahttps://www.google.no/?gfe_rd=cr&ei=UpiqVZO7HuOy0wX254GIBw&gws_rd=ssl#q=eves+bra&imgrc=UvPB7QbalyAD5M%3A

Fins og i hudfarget

Skrevet

Det står du fritt til å gjøre om du vil. Hva andre sier har ikke du noe med å gjøre.

Jeg synes det er greit at vi som er fra Norge og snakker norsk, bruker noenlunde de samme begrepene og forstår hverandre.

Dette er en nippel:

Nippel - Biltema
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er greit at vi som er fra Norge og snakker norsk, bruker noenlunde de samme begrepene og forstår hverandre.

Dette er en nippel:

Nippel - Biltema

Det er jeg enig i, men nippel er nok blant de forholdsvis "nye" ordene dra engelsk som allerede sitter godt for veldig mange her i Norge. Det skulle ikke forundre meg om de blir lagt til i ordlisten etterhvert heller. Uansett, om man vil kalle det brystvorte, nippel eller bringebær- det går fint, så lenge man gjør seg forstått. 

• Liker 1
Skrevet

Ja, men siden nipler er noe helt annet på norsk enn på engelsk er det en fordel å bruke det norske ordet :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men siden nipler er noe helt annet på norsk enn på engelsk er det en fordel å bruke det norske ordet :)

yo6lx.jpg

Fullt lovlig å kalle det nippel :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...