Gå til innhold

Historien om en savnet hund i Halden

LynetmcQueen

Anbefalte innlegg

Må bare dele den utrolige historien som endte lykkelig.

Hunden min stakk fra et hundepensjonat i Halden. Vi er ikke herfra, og da selvsagt ganske rådville. Kom da i kontakt med tre forskjellige grupper på FB; Med hjerte for hunder på rømmen, Nitrogruppa og Vi med hund i Halden. Og for noen mennesker. Folk stilte opp, dag og natt, for oss som var totalt ukjente. Det ble lett overalt, med sporhunder og tipser med løpetid ( vi har en han)

Jeg er helt imponert og ydmyk og svært svært takknemlig.

I går kveld gikk han endelig i hundefellen de hadde satt opp. Hvem som var mest lykkelige vites ikke.

Ville bare dele denne solskinnshistorien, Østfold er et "trygt" sted å miste hunden.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Så fint at det gikk bra :)

Men jeg leser hver sommer om enten hund eller katt som har blitt mistet i fra pensjonater her, forstår ikke hvordan det er mulig. De får betalt for å passe på dyrene våre. Ikke så gøy å komme hjem fra ferie og så er hunden borte!

Anonymous poster hash: e1892...88c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Leste om saken i Halden Arbeiderblad og er selvfølgelig kjempeglad for at det endte godt, men det er jo ikke første gangen det skjer der. Er i hvertfall ikke et sted jeg vil plassere noen av hundene våre.

Anonymous poster hash: 8f507...c3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...