LynetmcQueen Skrevet 17. juli 2015 #1 Del Skrevet 17. juli 2015 Må bare dele den utrolige historien som endte lykkelig. Hunden min stakk fra et hundepensjonat i Halden. Vi er ikke herfra, og da selvsagt ganske rådville. Kom da i kontakt med tre forskjellige grupper på FB; Med hjerte for hunder på rømmen, Nitrogruppa og Vi med hund i Halden. Og for noen mennesker. Folk stilte opp, dag og natt, for oss som var totalt ukjente. Det ble lett overalt, med sporhunder og tipser med løpetid ( vi har en han) Jeg er helt imponert og ydmyk og svært svært takknemlig. I går kveld gikk han endelig i hundefellen de hadde satt opp. Hvem som var mest lykkelige vites ikke. Ville bare dele denne solskinnshistorien, Østfold er et "trygt" sted å miste hunden. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #2 Del Skrevet 17. juli 2015 Så fint at det gikk bra Men jeg leser hver sommer om enten hund eller katt som har blitt mistet i fra pensjonater her, forstår ikke hvordan det er mulig. De får betalt for å passe på dyrene våre. Ikke så gøy å komme hjem fra ferie og så er hunden borte! Anonymous poster hash: e1892...88c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #3 Del Skrevet 17. juli 2015 Leste om saken i Halden Arbeiderblad og er selvfølgelig kjempeglad for at det endte godt, men det er jo ikke første gangen det skjer der. Er i hvertfall ikke et sted jeg vil plassere noen av hundene våre.Anonymous poster hash: 8f507...c3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå