AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #1 Skrevet 17. juli 2015 Hva bruker dere til å lage tevannet med? Vannkoker, kjel, tekjele, annet? Jeg skal gå til innkjøp av nytt, men vet ikke hva som er "best"... Er vannkoker best? Anonymous poster hash: ea663...b92
Sølvrosen Skrevet 17. juli 2015 #2 Skrevet 17. juli 2015 Vannkoker er vel best? Det er raskt, enkelt, trygt, og gir et stabilt resultat. Hvis det finnes en vannkoker som kan varme vannet til 80 og 90 grader i tillegg til 100 hadde det vært perfekt, men jeg vet ikke om det finnes.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #3 Skrevet 17. juli 2015 Vannkoker er vel best? Det er raskt, enkelt, trygt, og gir et stabilt resultat. Hvis det finnes en vannkoker som kan varme vannet til 80 og 90 grader i tillegg til 100 hadde det vært perfekt, men jeg vet ikke om det finnes. Det finnes, flere merker som har det. Jeg har denne: http://www.wilfa.no/produkter/svart/svart-te/ Litt dyr veiledende pris, men i de butikkene som selger den ligger den på rundt 650 kr. Anonymous poster hash: 00862...a3d
Sølvrosen Skrevet 17. juli 2015 #4 Skrevet 17. juli 2015 Det finnes, flere merker som har det. Jeg har denne: http://www.wilfa.no/produkter/svart/svart-te/ Litt dyr veiledende pris, men i de butikkene som selger den ligger den på rundt 650 kr. Anonymous poster hash: 00862...a3d Jeg skulle ønske jeg ikke hadde en fullt fungererende vannkoker fra før av så jeg kunne forsvart kjøpet av et slikt vidunder.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #5 Skrevet 17. juli 2015 Tekjele på induksjonsovn er det som er raskest, men har selv en vannkoker Nå ønsker jeg meg den som ble linka her da! Så fin, og så kjekt! Anonymous poster hash: 4f892...542
Eske Skrevet 17. juli 2015 #6 Skrevet 17. juli 2015 Jeg har vannkoker med temperaturinnstilling, og er stort sett fornøyd med den med unntak av at DEN BRÅKER SÅNN!! Den piper noe infernalsk* når den slås på, når den slås av, når den er er ferdig (og det er jo greit nok), når den løftes av basen og når den settes på basen. Kun ferdigvarselet er akseptabelt.. *Jeg bodde ei stund i ei lita leilighet og de morgene samboeren sto opp før meg og kokte seg te- eller kaffevann våknet jeg av vannkokeren... Leiligheta var lita, men vannkokeren og senga sto så langt unna hverandre som man kunne komme - og jeg sov altså på eget soverom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå