Gå til innhold

Finnes det puter uten utstikkende fjær?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har noen puter fra IKEA som jeg har hatt i lengre tid. Problemet med de er at det stikker ut fjær med spiss på, noe som er ubehagelig. Det føles ut som små nåler.

Finnes det sofaputer som ikke er slik? Jeg har ikke hatt noen dyner/hodeputer i sengen som har stukket slik. Det er også viktig at det er dyrevennlig det jeg kjøper.

Anonymous poster hash: 0383a...4f4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

TS her;

Pynteputer heter det vell :) det er til sofaen.

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig fins det. Men da må man jo kjøpe litt bedre kvalitet enn Ikea sine.

Anonymous poster hash: 724b9...ec0

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig fins det. Men da må man jo kjøpe litt bedre kvalitet enn Ikea sine.

Anonymous poster hash: 724b9...ec0

TS her:

Har du tips til hvor man kan finne de? Jeg har vært rundt og kikket litt. Jeg ser at det finnes mange putetrekk omkring og kunne tenkt meg et par. Er det en standardstørrelse jeg bør kjøpe?

AnonymBruker
Skrevet

Det er bare å kjøpe puter med annet fyll det...

Anonymous poster hash: e9e5f...4bd
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare å kjøpe puter med annet fyll det...

Anonymous poster hash: e9e5f...4bd

Har du tips til hvilke fyll da? Som gjerne holder seg en stund :)

AnonymBruker
Skrevet

Ta en tur på KID, Princess og andre slike butikker å ta en kikk på innleggsputene til pynteputene. Husk å ha med mål hvor store dine pynteputer er som de skal passe i.

Anonymous poster hash: 5d8fa...929
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er ett rom i puten, så vil det nok stikke ut fjær. I hodeputer kan du kjøpe puter med tre rom. Fjær i midten, og dun ytterst (bak og foran). Da er det ikke så kort vei ut for fjærene. Ellers kan du jo kjøpe puter med polyesterfyll.

Anonymous poster hash: eb6ae...577
AnonymBruker
Skrevet

Hva med ikke å støtte den smertefulle industrien ved at fugler blir ribbet levende og heller kjøp med polyesterfyll eller liknende? Da slipper du å bli stukket av de stakkars dyrene sine fjær å.

Anonymous poster hash: 88813...d8b
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...