Gå til innhold

Snakker om å være aktivitet, men gidder ikke å gå mer enn fem meter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lagt merke til at det er mange skryter av at de er så aktive, trener og går både turer i fjellet. Men når en ser bedre etter så er de ikke så aktive likevell. Nå i sommer skal ALLE kjøre bilene så tett opp til kjøpesentret/butikken så mulig. Hadde vært mulig så kunne de kjørt helt inn. Da forstår må jeg si at jeg begynner å lurere om folk er så aktive som de vil ha det til. Trodde at trim var å gå, løfte og bære...

Så summen av dette så må vel være at folk er ikke så "FLINKE" til å trene som de vil ha de til selv... kort sakt en haug med svekklinger alle sammen som tror de er noe..

Anonymous poster hash: 9b19c...58a
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De bare skryter, skjønner du vel. Folk prøver helt infernalsk å fremstå som helt ekstremt aktive super-mennesker.

Anonymous poster hash: b7a10...b7f
Gjest Bossa Nova
Skrevet

Ja, det er litt av et paradoks. Hadde de vært mindre late i hverdagen, hadde de ikke trengt å gå på treningsstudio.

AnonymBruker
Skrevet

De bare skryter, skjønner du vel. Folk prøver helt infernalsk å fremstå som helt ekstremt aktive super-mennesker.

Anonymous poster hash: b7a10...b7f

Haha ja det er helt latterlig hvor populært det har blitt med #girlswholift #vasaloppet og jeg vet ikke hva!

Hvis de er så opptatt av å fyke opp og ned på fjelltopper og ta bilde av seg selv så kan de vel bare gjøre det?!

Men neeeida, de MÅ poste det på instagram og facebook og all verdens.

De har ikke en aktiv livsstil de har en publiserings livsstil!!

Hva skjedde med den aktive naboen som syklet til jobben hver dag og gikk lange skiturer på hytta? Jo! Han løfter vekter på sats og stiller først i køen på Birken, utstyrt med selfie-stang og fresht neonfarget treningsutstyr!

Anonymous poster hash: 2c9de...6c5

Skrevet

Men treningsøkta har ikke eksistert med mindre den er postet på face, snap og instagram vet dere vel 😂😂😂

AnonymBruker
Skrevet

workout-is-worthless.jpeg

Anonymous poster hash: 4c773...ab7
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...