AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #1 Skrevet 16. juli 2015 Noen som vet? Vet at Coop Obs har mac'n cheese, jeg elsker det og har alltid minst en pakke stående i skapet. Den Svenske er faktisk bedre, men litt langt å reise dit for å kjøpe det. Men har hørt at Meny har noe her og der. Men vet aldri HVA jeg skal se etter. Noen tips til hva jeg kan se etter? Anonymous poster hash: 51eae...e9c
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #2 Skrevet 16. juli 2015 Kitkat har man nå i de fleste butikker også. Jeg mener ikke snickers, og twix og slike "normale" ting som vi har fra før. Men litt mer typisk Amerikansk... så noen skrev at Meny har pop-tarts, slike ting jeg mener. ts Anonymous poster hash: 51eae...e9c
super-ida Skrevet 16. juli 2015 #3 Skrevet 16. juli 2015 Jell-o, beef jerky, arizona is te, dr pepper, vanilje og kirsebær cola, lays potetgull, coornbeef, dette er jo typiske "amerikanske" ting. Men hvorfor spørre, når du ikke vet hva du vil ha? Vil du ha det bare fordi det er amerikansk? Disse produktene har de stortsett på meny ihvertfall
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #4 Skrevet 16. juli 2015 Jell-o, beef jerky, arizona is te, dr pepper, vanilje og kirsebær cola, lays potetgull, coornbeef, dette er jo typiske "amerikanske" ting. Men hvorfor spørre, når du ikke vet hva du vil ha? Vil du ha det bare fordi det er amerikansk? Disse produktene har de stortsett på meny ihvertfall Men HVA har meny? hva skal jeg se etter? og lays potetgull "gjelds" ikke, for den er jo vanlig, og alle har det. jeg mener ting som ikke er "vanlig". ts Anonymous poster hash: 51eae...e9c
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #6 Skrevet 16. juli 2015 I Vanse (vest agder) er det en Amerika butikk, hvor de selger alt fra matvarer, sminke, typisk prom Queen kjoler. Ekte amerikanske merker, som ikke selges i en vanlig dagligvare.. Anonymous poster hash: 5433d...340
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå