Gå til innhold

vi bare mistet kontakten.. hjelp?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mulig dette blir langt, men skal prøve å holde det kort.. 

Jeg ble for et par mnd siden kjent med en kjempehyggelig fyr gjennom tinder, deretter facebook. Vi pratet ikke så mye der før vi møttes første gang da han hentet meg etter fest. Etter det fikk jeg inntrykk av at han ble veeldig interessert, det gjorde han mer eller mindre klart og tydelig. Det skal sies at vi er 18 og 19 år gamle. Helga etter inviterte jeg han hjem til meg på middag og vin, noe som gikk kjempefint! Vi satt oppe hele natten og pratet om alt og ingen ting før jeg sovnet tidlig på morgenen i armkroken hans. Etter det har vi møttes to ganger, da gikk det også like fint, vi kysset, koste og hadde det alle tiders.

Han virket som en "ordentlig" gutt, med bra jobb, prøvde seg ikke på sex, veldig interessert i meg og det jeg snakket om, høflig og gentleman. Etter vårt forrige møte har jeg ikke hørt noe fra han, og jeg har heller ikke prøvd å ta kontakt da jeg føler jeg "maser"..  Han er ikke den typen som møter jenter i hytt og pine, tvert imot.. Han jobber myye, trener to ganger daglig og nå er han på ferie.

Jeg er så redd han har mistet interessen, for jeg er virkelig VELDIG interessert, han er drømmegutten.. Er så redd for å ta kontakt og virke desperat.. Han har sluttet å snappe meg, like bildene mine på insta osv, og selv om det høres latterlig teit ut så har det faktisk mye å si.. Kan noen være så snill å hjelpe meg med hva jeg skal gjøre eller tenke?

Burde kanskje nevnes at han er bestekompis OG på ferie med bestekompisen til eksen min som muligens har hørt mye rart om meg.. 

TAKK FOR SVAR<3

Anonymous poster hash: 69f41...261
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi kan ikke fortelle deg hva du skal gjøre eller tenke nei :fnise: men vi kan gi deg råd.

For det første, drit i rykter folk sier mye rart det betyr ikke at det er sant, trenger ikke ha en kime av sannhet i det heller. Han har vist at han liker deg i virkeligheten, stol på det. Eller hvis han har sagt at han er interessert i deg så stoler du på det.

Slapp litt mer av, det skal være fint og koselig dette her. Jeg har sikkert nevnt det her tidligere her inne men la det bli som en tennismatch hvor dere sender ballen frem og tilbake når dere kommuniserer, ihvertfall mesteparten av tiden. Da slipper du å stresse over om du skal sende eller han osv.

Bare tenk at dere skal treffes igjen etterhvert og ha det koselig, gøy whatever. Bli kjent :) ikke gå inn i stressboksen og tenk alle mulige tanker "hva hvis" bare lukk det ute. Stol på det du har blitt fortalt og forhold deg til det.

Du er nok en slik person som må ha ting å gjøre for ikke å gå bananas, du begynner å tenke for mye.

Så synes jeg du skal få deg en ny hobby. Kanskje noe du og din date kan dele? Har dere noen felles interesser som du vet om?

Anonymous poster hash: 4a75e...d98

AnonymBruker
Skrevet

At kameraten hans har hørt mye rart om deg via eksen din? Kommer nok an på hva han har hørt da... Hvordan oppførte du deg i det forholdet?

Anonymous poster hash: 2d0ca...22d

Skrevet

Daten min fada ut på den måten for en liten stund siden. Da bestemte jeg meg rett og slett for å gi f i å virke masete, er det ødelagt så er det ødelagt på en måte. Så jeg sendte meldinger og har fått masse svar. Har også spurt om det er noe galt, men det var det visst ikke.

Send en snap/melding/something, det skader jo ikke, og du kan vinne på det slik som meg :)

Skrevet

Bestekompis med eksen din, der har du nok svaret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...