AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #1 Skrevet 16. juli 2015 Jeg var på fest igår hvor det var ei jente jeg har møtt et par ganger før på fest, vi har bare kort pratet sammen før uten at vi ble noe særlig kjent, men jeg synes hun virker veldig ålreit og jeg synes hun er pen. Igår derimot pratet vi en god del, men hun ble også veldig full. Hun dro meg inn på et gjesterom da kvelden nærmet seg slutten og vi klina litt, men jeg skjønte etter hvert for full hun faktisk var så det skjedde ikke noe mer, selv om det ærlig talt fristet. Jeg fikk i henne litt vann og hun sovnet nesten momentant. Jeg la meg i en sofa som også sto i rommet, da jeg våknet dagen idag var hun borte. Jeg fikk nummeret hennes igår, kan jeg sende henne en melding eller er det rart? Hun var rimelig full og jeg vet ikke om hun husker at hun ga det til meg engang. Mtp at hun bare stakk dagen etter og. - Gutt 21 Anonymous poster hash: 65841...996
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #3 Skrevet 17. juli 2015 Send henne en melding der du spør hvordan det går med henne, og om hun vil bli med på noe en av de første dagene. Du kjenner henne litt, og dermed er det ikke noe rart i at du spør. Anonymous poster hash: 203ae...4ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå