Gå til innhold

Eneggede tvillinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

er jeg og søsteren min.

Flere ganger opp gjennom oppveksten har en av oss fått en skikkelig uggen følelse av at den andre kanskje ikke hadde det så bra.

Det har stort sett vist seg å stemme, men vært det man kan kalle bagateller, som at en av oss har sett en skikkelig grinefilm, eller vært sinna eller trist på grunn av hverdagslige ting som man alle kommer ut for til tider.

Siden jeg sitter her og har fritidsproblemer lurer jeg på om det finnes andre tvillinger her inne som har erfart lignende?

Vet ikke om jeg har postet i rett kategori, men mods får flytte eller slette.

AnonymBruker
Skrevet

er jeg og søsteren min.

Flere ganger opp gjennom oppveksten har en av oss fått en skikkelig uggen følelse av at den andre kanskje ikke hadde det så bra.

Det har stort sett vist seg å stemme, men vært det man kan kalle bagateller, som at en av oss har sett en skikkelig grinefilm, eller vært sinna eller trist på grunn av hverdagslige ting som man alle kommer ut for til tider.

Siden jeg sitter her og har fritidsproblemer lurer jeg på om det finnes andre tvillinger her inne som har erfart lignende?

Vet ikke om jeg har postet i rett kategori, men mods får flytte eller slette.

Er ikke tvilling selv, men har jo lest historier om at dette kan være tilfelle.

Anonymous poster hash: 3edcb...9e7

AnonymBruker
Skrevet

Altså føle hva min tvilling føler, det gjør jeg ikke. Men andre ting er morsomme, det skjer titt og ofte at jeg ringer og hun sier at hun hadde telefonen i hånda og ville slå inn nummer men da ringte det allerede. Selv om vi har bodd 120 mil fra hverandre i over 10 år kan vi fremdeles avslutte setningen for den andre.

Savner tvillingssøstra mi i det daglige!

Anonymous poster hash: ba515...a37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...