AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #1 Skrevet 16. juli 2015 Skal til frisøren etterhvert og vil gjerne freshe opp håret litt. Jeg elsker forandringer, og gjør gjerne noe drastisk - men nå har kreativiteten stoppet litt opp. Er naturlig mørk blond, jeg har lys hud med litt rosa undertoner og blå øyne. Ansiktsformen min er relativt rund, ganske lik Selena Gomez. Jeg har nå en veldig mild variant av ombre etter å ha stripet håret for lenge siden, og etterveksten har tatt over. Noe ala dette, bare at fargen ikke ser fult så fresh ut og har litt mer gulskjær enn jeg ønsker.. Har hatt både platinablondt, grått, lysebrunt, lysebrunt med striper, mørkebrunt, brunt med rødskjær, brunt med lillaskjær og faktisk hel(mørke)rødt hår. Har hatt bob, skulderlangt og "langt" hår, med langt mener jeg da ned til puppene for lenger nekter det å vokse, desverre. Syns egentlig selv jeg kler mørkere hår best, men fordi etterveksten min er blond er det fort at det ser ut som jeg får grå hår, og det er ikke særlig pent. Kan godt hende det faktisk ikke er det jeg kler best heller, syns sånt er vanskelig å se. Noen ideer? Hva blir de nye trendene i år? Anonymous poster hash: e924b...f9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå