AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #1 Skrevet 16. juli 2015 Noen som kan hjelpe meg å tolke denne testen? Lurer på om jeg ser syner eller om den er blendahvit.. Er rett rundt IKM (litt ustabil syklus) og tok denne på kveldstid (kanskje ikke så lurt).. Ventet litt lengre enn 5 min men under 30 Anonymous poster hash: bfae0...0d8
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #5 Skrevet 17. juli 2015 Om det er en rfsu hadde jeg ikke tolka den som positiv. Får ofte sline streker på den... Har slutta helt å bruke den testen, når jeg faktisk var gravid fikk jeg langt seinere positov på den (som skal være mer sensitiv) enn på billigstrimlene. Anonymous poster hash: 1aeda...138
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #6 Skrevet 17. juli 2015 Jeg ser ikke noe strek :/ Anonymous poster hash: ecdf9...20d
LillaFrosk Skrevet 17. juli 2015 #7 Skrevet 17. juli 2015 Ser strek - men ser ikke om det er skyggestrek eller vanlig strek. Ville tatt en ny test heller.
mmc Skrevet 17. juli 2015 #9 Skrevet 17. juli 2015 Gratulerer, den er positiv:) Tror du det? Har ikke turt å ta ny test fordi er redd for å bli skuffet så tenkte å vente noen dager og ta med morgenurin.. Er fortsatt på overtid og ingen tegn til TR men heller ikke noen symptomer egentlig. Er det normalt å være noen dager for sen men at man får veldig svake/negative tester?
Christina82 Skrevet 17. juli 2015 #10 Skrevet 17. juli 2015 Tror du det? Har ikke turt å ta ny test fordi er redd for å bli skuffet så tenkte å vente noen dager og ta med morgenurin.. Er fortsatt på overtid og ingen tegn til TR men heller ikke noen symptomer egentlig. Er det normalt å være noen dager for sen men at man får veldig svake/negative tester? Ja, det tror jeg, og syns du skal ta den testen:) Den blir sterkere etterhvert som du produserer mer hcg;)
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #11 Skrevet 17. juli 2015 Tror du det? Har ikke turt å ta ny test fordi er redd for å bli skuffet så tenkte å vente noen dager og ta med morgenurin.. Er fortsatt på overtid og ingen tegn til TR men heller ikke noen symptomer egentlig. Er det normalt å være noen dager for sen men at man får veldig svake/negative tester? Jeg tenker at om du vet når el var er det uvanlig å få negative tester etter ikm, det skjer ja men de fleste har da hatt el seinere enn de antok. Jeg beklager negativiteten, men etter å ha opplevd sline tester uten å være gravid vil jeg forberede andre på at det kan skje dem og, særlig ved beuk av visse tester. Test igjen på morgenurin og gjerne med en digital test. Anonymous poster hash: 1aeda...138
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #12 Skrevet 21. juli 2015 Hvordan gikk det?Anonymous poster hash: de5c9...438
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #13 Skrevet 21. juli 2015 Hvordan gikk det?Anonymous poster hash: de5c9...438 Er 5 uker i morgen Anonymous poster hash: bfae0...0d8 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå