AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #1 Skrevet 16. juli 2015 ... Og hva er det høyeste antallet dere har opplevd? Jeg trodde å komme en gang var det vanligste, men hører stadig om serieorgasmer. Er dette vanlig ?Anonymous poster hash: 430ff...ce4
furks Skrevet 16. juli 2015 #2 Skrevet 16. juli 2015 Før: Aldri, ingen, nada, punktum. Med nåværende ff; Så mange ganger han vil. Serieorgasmer, sprutorgasmer. Vaginalt kan jeg få i serier. Klitoris begrenser seg til 1, max 2 ila en runde. Men det er dog den beste. 2
Cinder Skrevet 16. juli 2015 #3 Skrevet 16. juli 2015 Med nåværende partner så blir det vanligvis 6-7. Noen ganger mer, andre mindre. Men han er et gullfunn!
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #4 Skrevet 16. juli 2015 Vanligvis 3 stykker pr sexrunde. Anonymous poster hash: 8dff3...e22
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #5 Skrevet 16. juli 2015 Kjæresten min klarer bare å gi meg én orgasme pr. runde. Det er utrolig skuffende, og det ødelegger sexlivet mitt. Vurderer å gjøre det slutt, men samtidig er han perfekt på alle andre områder. Anonymous poster hash: dd417...f52
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #6 Skrevet 16. juli 2015 Kjæresten min klarer bare å gi meg én orgasme pr. runde. Det er utrolig skuffende, og det ødelegger sexlivet mitt. Vurderer å gjøre det slutt, men samtidig er han perfekt på alle andre områder.Anonymous poster hash: dd417...f52 En er mye bedre enn ingen! Mange sliter med i det hele tatt å få orgasme :-(Anonymous poster hash: 430ff...ce4 6
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #7 Skrevet 16. juli 2015 Varierer, noen ganger er det nok med en, andre ganger både 5 og 6, men stort sett 2 på en runde i halmen. Meste jeg har opplevd kom jeg ut av telling etter 10, men da holdt vi på så lenge at jeg fikk vondt i hoftene, som en gammel dame Har hatt serieorgasme 2 ganger, og jeg klarer faktisk ikke bli enig med meg selv om jeg liker det eller ikke. Også opplevd kroppsorgasme en gang, den var fin:) Anonymous poster hash: d1954...877
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #8 Skrevet 16. juli 2015 Varierer, noen ganger er det nok med en, andre ganger både 5 og 6, men stort sett 2 på en runde i halmen. Meste jeg har opplevd kom jeg ut av telling etter 10, men da holdt vi på så lenge at jeg fikk vondt i hoftene, som en gammel dame Har hatt serieorgasme 2 ganger, og jeg klarer faktisk ikke bli enig med meg selv om jeg liker det eller ikke. Også opplevd kroppsorgasme en gang, den var fin:)Anonymous poster hash: d1954...877 Hva er kroppsorgasme?Anonymous poster hash: 430ff...ce4 1
sweg Skrevet 16. juli 2015 #9 Skrevet 16. juli 2015 Med partner - aldri Alene klarte jeg 5 på 30 min nytt leketøy 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #10 Skrevet 16. juli 2015 Minst 6 stk hver gang med mannen min. Har et fantastisk sexliv nå i forhold til tidligere partnere hvor jeg maks fikk 2 orgasmer når vi hadde sex. Mannen har alt å si når det kommer til kvinnens orgasme. Det er simpelthen noen menn som ikke er istand til å gi en kvinne flere orgasmer. Anonymous poster hash: be627...876 3
Nanami Skrevet 16. juli 2015 #11 Skrevet 16. juli 2015 Minst 3. Det er bare blitt sånn, etter det føler han at han også kan komme
peppermyntete Skrevet 16. juli 2015 #12 Skrevet 16. juli 2015 Med kjæresten blir det en. Alene så mange jeg vil/orker.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #13 Skrevet 16. juli 2015 Minst 6 stk hver gang med mannen min. Har et fantastisk sexliv nå i forhold til tidligere partnere hvor jeg maks fikk 2 orgasmer når vi hadde sex. Mannen har alt å si når det kommer til kvinnens orgasme. Det er simpelthen noen menn som ikke er istand til å gi en kvinne flere orgasmer. Anonymous poster hash: be627...876 Huff huff huff...stakkars menn som leser denne tråden...snakk om forventningspress... Hva med mannen-tror du han digger deg i sengen???Og syns du er råbra i sengen? Du virker litt vell mye,fokusert på deg selv.... Han kommer til å bli drittlei av å ha sex med deg..Han er jo tydeligvis rene sex-slaven din i sengen... Er dette en trolle-tråd???Ingen fame forventer 6 orgasmer hver gang.... Anonymous poster hash: 1da3d...155 4
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #14 Skrevet 16. juli 2015 Kjæresten min klarer bare å gi meg én orgasme pr. runde. Det er utrolig skuffende, og det ødelegger sexlivet mitt. Vurderer å gjøre det slutt, men samtidig er han perfekt på alle andre områder. Anonymous poster hash: dd417...f52 Nå tulle du`? Ødelegger sexlivet ditt,forde du bare får en orgasme pr. runde??? Har du "unormale orgasmer da"? Som er så svake at du knapt kjenner de? En god/kraftig orgasme skal man da,være glad for.Og får man enda flere,så er jo det et pluss.Men ikke noe man kan forvente eller kreve av partneren.Med mindre han vil det selv og har energien og styrken,og viljen til det..sexngetrim kan være slitsomt for en mann..husk på det damer.. Anonymous poster hash: 1da3d...155 3
Gjest BabyBlue Skrevet 16. juli 2015 #15 Skrevet 16. juli 2015 Aner ikke hva det største antallet er, på en dag hvor man vier dagen til sex mister man tellingen... Men normalen for meg er én orgasme eller kanskje tre per runde om vi virkelig kjører på. Av og til kommer jeg to ganger på rappen, og da holder det i massevis. Kommer ganske hardt når jeg først kommer og blir litt sensitiv og føler ikke for å dure på så mye etter det. Blir litt overtilfreds og vil bare nyte afterglowen Det kommer også an på hvor ofte jeg har sex. Blir det noen ganger i uken av en eller annen årsak får jeg lyst på flere på en og samme runde, men når det er hver dag/annenhver dag modererer jeg meg helt automatisk og da er jeg strålende fornøyd med "bare" én.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #16 Skrevet 16. juli 2015 Kjæresten min klarer bare å gi meg én orgasme pr. runde. Det er utrolig skuffende, og det ødelegger sexlivet mitt. Vurderer å gjøre det slutt, men samtidig er han perfekt på alle andre områder.Anonymous poster hash: dd417...f52 Dust!Anonymous poster hash: f17ab...28f 8
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #17 Skrevet 16. juli 2015 Tror de fleste lyver her. Er bare 15% av damer som kan få vaginalorgasme under samleie. Somebody lying..Anonymous poster hash: f17ab...28f 7
Gjest BabyBlue Skrevet 16. juli 2015 #18 Skrevet 16. juli 2015 (endret) Minst 6 stk hver gang med mannen min. Har et fantastisk sexliv nå i forhold til tidligere partnere hvor jeg maks fikk 2 orgasmer når vi hadde sex. Mannen har alt å si når det kommer til kvinnens orgasme. Det er simpelthen noen menn som ikke er istand til å gi en kvinne flere orgasmer. Anonymous poster hash: be627...876 Egentlig ikke. Han jeg holder på meg nå hadde ganske mye press på seg fordi han sa at x-en hans kom utrolig sjelden, og trengte mye bekreftelse av meg i begynnelsen på å vite om han var god nok. Men jeg fattet jo ingenting, for han var det beste ligget jeg noengang hadde hatt. Av og til fungerer det bare ikke, og da ligger ikke ansvaret BARE på den som skal penetrere. Man er to om å ha sex, hvis man ikke sier hva man liker og ikke er med på å prøve seg frem og ikke er komfortabel, så er man doooomed uansett om man har en velfungerende kropp som kan oppnå klimaks under sex. For alle KAN komme under sex, noe annet tror jeg ikke på. Da jeg først begynte å ha sex kom jeg aldri, og skjønte ikke hva den store greia med sex var. Men så skjønte jeg at jeg måtte bli litt aktiv selv, det er ikke bare å ligge der å forvente at ting skal ordne seg. Jeg er utrolig åpen og ganske direkte på soverommet, jeg er ikke redd for å si om noe funker eller ikke funker, og det viser seg å gjøre ting mye bedre med en gang bare han lytter. Og lytter gjør de alle sammen, for de vil jo at dama skal bli fornøyd under samleiet. Det krever en del mer for kvinner å komme enn for menn, og da må man nesten åpne kjeften av og til for å bli fornøyd. For noe pisspreik du kommer med Unnskyld meg, men den uttalelsen der provoserer noe så inn i hestegampen. Er det rart mannfolk har komplekser for størrelsen på kølla og sexdriften sin, når folk skriver på forum at de skal ha 6 orgasmer hver gang, og en pikk som er over 20 cm, hvis ikke vurderer de å "dumpe han". Endret 16. juli 2015 av BabyBlue
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #19 Skrevet 16. juli 2015 1. Blir akutt ukåt etter orgasme. Det er vel typisk for menn, men jeg er kvinne iallfall Anonymous poster hash: 8e4bf...a85 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #20 Skrevet 16. juli 2015 Kjæresten min klarer bare å gi meg én orgasme pr. runde. Det er utrolig skuffende, og det ødelegger sexlivet mitt. Vurderer å gjøre det slutt, men samtidig er han perfekt på alle andre områder.Anonymous poster hash: dd417...f52 Jeg som trodde orgasmer var et felles ansvar og et samarbeid. Hvordan blir man superelsker? Finnes det egne kurs der mannfolk lærer å bli superelsker? :-) Jeg vet at man skal fokusere på jenta, og jeg vet man skal bruke tid, forspill osv. Det er ikke så lett å skaffe erfaring og opplæring når ingen av oss har sex erfaring fra tidligere..Anonymous poster hash: 3b17a...39d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå